Probleem Met mijn iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gister een iphone 3gs (particulier gekocht) werkte perfect totdat ik er Games en Application er op wou zetten, heb hem verbonden met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem Met mijn iphone 3gs
Hallo,
ik heb gister een iphone 3gs (particulier gekocht) werkte perfect totdat ik er Games en Application er op wou zetten, heb hem verbonden met i-tune blijkt dat ik een Clone heb gekocht van de 3gs nu kan ik alleen maar smsen en gebeld worden ik kan zelf niet meer bellen dan zegt hij (Mag niet kiezen) iemand enige idee wat ik er aan kan doen om dit probleem op te lossen? alvast bedankt mensen. Mvg Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet om lullig te doen maar eh, er zit niets anders op dan een echte iPhone
te kopen... Naar je geld zal je wel kunnen fluiten lijkt me. Succes ermee!
|
||||
|
||||
Wil je een foto maken van de clone???
|
|||
|
|||
Het uiterlijk van een Iphone, het innerlijk van een Pocket Line Swing...
Dit is wel humor |
|
||||
|
||||
heb je niet gewoon de nieuwste software erop staan nu? Vind het een beetje een vaag verhaal. Misschien wat foto's en/of filmpjes?
|
|
|||
|
|||
Heel erg lullig dat je dit overkomt... !!
Probeer de verkoper te achterhalen en je geld terugeisen. |
|
||||
|
||||
Heb je misschien een buitenlandse iPhone gekocht? Staat er een IMEI nummer en/of serienummer op de simtray?
|
|
|||
|
|||
Hallo
IMEI nummer staat wel in de telefoon het probleem is inmiddels opgelost (Instellingen Stonden Verkeerd) Telefoon Werkt Nu gewoon weer super goed.... Groeten Stefan |
|
||||
|
||||
Gelukkig. Het leek me ook erg vreemd. Veel plezier ermee!
|
Labels |
iphone 3gs probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen | Robvm | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 20:16 |
iPhone 3G: Probleem met mijn iPhone | Ernesta | Unlock | 0 | 25-08-10 02:26 |
probleem met mijn Iphone unlocken | Devillien | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-03-10 11:38 |
Probleem met mijn Iphone scherm | DJ Deve | iPhone algemeen | 4 | 11-10-09 14:36 |
probleem met mijn iphone OTB 1.1.2 | frederikbove | Archief | 0 | 27-01-08 15:43 |
|
|