iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/40862-krijg-ringtone-mijn-iphone.html)

KiMZz 30-01-10 14:08

www.zedge.net -> maak een gratis account aan en zoek op iPhone 3G(s) beltonen. Klik op de gewenste toon, sla m op in een mapje op je pc en sleep die naar ringtones in iTunes. Sync met je iPhone en klaar! :)

Dees68 30-01-10 20:08

Hoi,

Ik heb 3 beltonen toe kunnen voegen. In iTunes staan ze ook bij de beltonen maar op mijn iPhone 3GS staat er maar 1. Ik kan ze niet alle 3 toevoegen.

Ik kan wel kiezen voor beltonen sync en dan alle beltonen alleen gaan mijn cd's die erop staan dan verloren.

Iemand een oplossing?

KiMZz 06-02-10 14:29

Je moet denk ik bij sync aangeven dat je én je playlist én je ringtones wilt synchroniseren. Bij mij werkt t iig wel zo.. Wanneer ik dan nieuwe ringtones toevoeg in iTunes zet ie ze ook over naar m'n iPhone.

zwartebever 12-02-10 21:47

Ringtones downloaden
 
Het werkt echt niet op deze manier?
Wat nu?

Shorty007 13-02-10 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KiMZz (Bericht 410689)
www.zedge.net -> maak een gratis account aan en zoek op iPhone 3G(s) beltonen. Klik op de gewenste toon, sla m op in een mapje op je pc en sleep die naar ringtones in iTunes. Sync met je iPhone en klaar! :)

Heey had er weinig vertrouwen in, mja denk probeer t ff want in iTunes converteren, extensie aanpassen en bla bla werkte niet meer bij mij dusja...
maar wat jij hierboven beschrijft werkt gewoon prima bij mij :D Net gesynct met me 3GS en hij staat erop :D thnxxx voor de tip!!!

Mja werkt alleen voor ringtones he?? sms tones enzo kun je niet aanpassen zonder jailbreak toch????

eline-joyce 15-02-10 18:27

ringtone problemen
 
hallo,

alle problemen in deze berichten had ik ook met gekochte ringtonen via iTunes. Het waren m4a bestanden.
Uiteindelijk vond ik dit draadje en volgende de methode van 2thamaxx en..... dat werkt prima!

Dank je wel.

vrgr

Joyce

saskiaaa72 21-02-10 13:21

Hoiallemaal...

Ik heb ook 3 beltonen toe kunnen voegen. In iTunes staan ze uiteindelijk ook bij de beltonen maar op mijn iPhone 3GS staat er maar 1 in aangepast.. Ik kan ze niet alle 3 toevoegen.
Ik heb bij opties aangevinkt "muziek en video's handmatig configureren" Als ik deze uitvink dan kan ik niet eens bestanden naar mijn beltones van mijn iphone slepen.. Kan het zijn dat er verschil is tussen de iphone met een andere firmware.. ik heb 3.1.3..

helpppppp

Witkees 24-02-10 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bossos (Bericht 397380)
- eigen ringtones op je iphone zetten

Sleep een beltoon uit je itunes bibliotheek naar het icoon van je aangesloten iphone. Rechtstreeks naar de map beltonen slepen lukt niet! Simpel, maar je moet het maar weten natuurlijk.

Laat maar weten of dit een beetje nuttige info was. Ben zelf nog helemaal geen expert, maar mss is hier toch iemand mee geholpen, niet?

Grts,

bossos

Deze manier werkte ook super voor mij, BEDANKT !!!

Ik heb dus eerst mijn beltonen in de bibliotheek (Itunes) gezet en daarna deze weer geopend. Allen gearceerd (windows: CTRL + A) en daarna gesleept naar Apparaten en losgelaten op Iphone .... Witkees. Hij plaatst ze daarna netjes in je map Beltonen en maakt ze ook goed zichtbaar in je Iphone: Instellingen -> Geluiden -> Beltoon. Geef hem soms wel even de tijd (1 a 2 seconden) de tijd om deze in te laden (ik heb er ongeveer 700).

KiMZz 02-03-10 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 416232)
Heey had er weinig vertrouwen in, mja denk probeer t ff want in iTunes converteren, extensie aanpassen en bla bla werkte niet meer bij mij dusja...
maar wat jij hierboven beschrijft werkt gewoon prima bij mij :D Net gesynct met me 3GS en hij staat erop :D thnxxx voor de tip!!!

Mja werkt alleen voor ringtones he?? sms tones enzo kun je niet aanpassen zonder jailbreak toch????

Helaas niet nee.. Alleen ringtones!

iberno 28-04-10 22:54

Thanks! De manier via Garageband werkt perfect!!!! Super tip!

D.S. 03-05-10 08:41

Ik maakte mijn ringtones via deze link

Ringtones maken via iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

Maar nu blijkt, dat ik na een update van iTunes, het regeltje met 'converteer naar AAC' is verdwenen.

Wat te doen ?

Cogy 03-05-10 10:24

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!! las ik in 1 vd eerste posts...

Downlaod IRinger.. Is freeware hoeft niet betaald voor te worden.. Is een programmatje waarmee je van een mp3 een ringtone voor de iphone kan maken.. Je kiest 30seconden waar de mp3 moet beginnen en mee af moet lopen..
Je drukt op import en de ringtone wordt naar itunes verstuurd..

Nu moet je alleen nog syncroniseren en klaar is kees... Ringtones maken met iRinger en Cycorder krijgt update - iPhone - iPhoneclub.nl

D.S. 03-05-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cogy (Bericht 445722)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!! las ik in 1 vd eerste posts...

Downlaod IRinger.. Is freeware hoeft niet betaald voor te worden.. Is een programmatje waarmee je van een mp3 een ringtone voor de iphone kan maken.. Je kiest 30seconden waar de mp3 moet beginnen en mee af moet lopen..
Je drukt op import en de ringtone wordt naar itunes verstuurd..

Nu moet je alleen nog syncroniseren en klaar is kees... Ringtones maken met iRinger en Cycorder krijgt update - iPhone - iPhoneclub.nl

Ik zie dat iRinger enkel voor Windows is.

Is er een alternatief voor de Mac ?

wittemuis 04-05-10 22:29

ehh nou ik gedaan via techlogg en alles is denk ik goed gegaan maar zie mijn anouk beltoon nie??

wie helpt deze blondy?

azizbassim 17-08-11 22:35

krijg mijn beltoon niet op me iphone? helpp

BigG 18-10-11 22:11

Ok, had dus ook het probleem dat mijn beltoon weg was op de iPhone NA de upgrade naar IOS5.
Na wat gesukkel heb ik hem er toch terug op gekregen.
Ik had wel nog steeds het m4r bestand van de betreffende beltoon.
De manier om hem terug op je iPhone te krijgen...

(Windows Itunes)
Sleep de beltoon EERST naar de bibliotheek bovenaan, sleep hem nadien vanuit deze bibliotheek naar je aangesloten iPhone.
Dadelijk vanuit een verkenner op je iPhone slepen werk om één of andere duistere reden NIET. Je MOET via de bibliotheek gaan ...

veenbrinkje 03-11-11 17:47

Weet iemand hoe ik het geluid van facebook op mijn iphone kan veranderen.Heb alles al doorgelopen.
Alvast bedankt

Hans Nuenen 04-11-11 20:30

googel maar eens naar de site van Zedge, beltoon kiezen, opslaan, komt direct via itunes naar je beltonen toe (als je deze eerst via voorkeuren hebt aangevinkt). En vola je beltoon op de juiste plaats en instellen maar suc6.

veenbrinkje 04-11-11 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Nuenen (Bericht 731244)
googel maar eens naar de site van Zedge, beltoon kiezen, opslaan, komt direct via itunes naar je beltonen toe (als je deze eerst via voorkeuren hebt aangevinkt). En vola je beltoon op de juiste plaats en instellen maar suc6.

Ik ga het proberen nu,Thanx

Yes het is me gelukt,dankjewel

namastee 08-11-11 10:03

koop i am ringer en het probleem is opgelost. er is wel een ander probleem:
sinds 0s5 kan ik niet meer met verschillende ringtones werken met verschillende mensen, altijd een en dezelfde ringtone. is er iemand die daar een oplossing voor heeft?

Dantis 08-11-11 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door namastee (Bericht 733148)
koop i am ringer en het probleem is opgelost. er is wel een ander probleem:
sinds 0s5 kan ik niet meer met verschillende ringtones werken met verschillende mensen, altijd een en dezelfde ringtone. is er iemand die daar een oplossing voor heeft?

Tuurlijk kan je dat instellen heb ik ook gedaan heb voor het nummer van me werk een ander ringtone :d heb er 3 verschillende ringtones draaien.

Hans Nuenen 08-11-11 20:28

Zedge is je vriend, googel maar eens. Telefoon selecteren beltoon opslaan, deze komt dan direct in je itunes afdeling beltonen als je die tenminste hebt aangevinkt via voorkeuren, telefoon syncen en vola je beltoon die je in wil stellen voor de desbetreffende persoon, werkt zelfs voor de wekker op de iphone suc6.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.