Ringtone cydia naar zuivere iphone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) kan er iemand zeggen, ik heb op men vorig toestel "japanese answering machine" beltoon staan vanuit cydia.(iphone 2g jailbreak) nu wil ik deze importeren met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone cydia naar zuivere iphone
kan er iemand zeggen, ik heb op men vorig toestel "japanese answering machine" beltoon staan vanuit cydia.(iphone 2g jailbreak)
nu wil ik deze importeren met een zeer zuiver kwaliteit in men normaal werkende toestel dus niet gejailbreaked 3gs 32gb. heb al met ringtones van appstore proberen over te nemen, maar de kwaliteit is net denderend. thanxs guys... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand kennis van.?
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak gaat dat niet werken ben ik bang....
|
|||
|
|||
er moet toch een manier zijn om een m4r bestand van je oude in de nieuwe te krijgen...
|
|
|||
|
|||
ik wil een bestand uit mijn oude iphone krijgen...solution?
die van cidiya wel te verstaan.... Laatst gewijzigd door King1987; 26-08-09 om 22:58. Reden: Edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een nieuwe 3gs, zuiver van de fabriek..;-)
en zou graag de chinese answering machine van mijn oud toestel wel gejailbraikt op men nieuwe zetten.. het enige dat ik niet kan is, hem uit men ode iphone halen...de rest lukt wel.. |
|
|||
|
|||
Mmmm... No die hard.?;-)
|
|
||||
|
||||
hee geen punt met diskaid kan het,
ga naar mediafolder dan naar itunescontrol dan naar ringtones en daar staan ze maar gecodeerd.... dus allemaal kopieeren of een voor een luisteren en slepen naar buroblad. ik heb het ook zo gedaan diverse ringtones van cydia naar itunes. maar je kan ook zoeken naar de ringtone op google.. veel succes!
|
|||
|
|||
Hey Bedankt Tapijtkever, best een goede tip..!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia ringtone opslaan als mp3 | Djinn | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-05-11 11:34 |
Welkle cydia ringtone vind jij leuk? | stony667 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-11-10 11:04 |
ringtone van mail naar iphone mogelijk? | thongpoon | Ringtones en Wallpapers | 3 | 03-09-10 18:55 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
echt zuivere wereldtijd atoomklok app? | bzb | iPhone Apps | 7 | 26-12-09 01:43 |
|
|