Waar standaard wallpapers Iphone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist wat wallpapers voor mijn Iphone gedownload en wil ze eigenlijk tussen de andere (lijst) met standaard wallpapers zetten op mijn Iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar standaard wallpapers Iphone
Hallo,
Ik heb zojuist wat wallpapers voor mijn Iphone gedownload en wil ze eigenlijk tussen de andere (lijst) met standaard wallpapers zetten op mijn Iphone. (Instellingen -> achtergrond -> Achtergrond). Heeft iemand een idee hoe, en of dit mogelijk is? Heb al een beetje geprobeert met het programma i-FunBox maar helaas. Hoor het graag als iemand de oplossing heeft! Thanx... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het makkelijkste is , gewoon als foto op je toestel zetten via iTunes
en dan naar achtergrond - (mapje met wallpapers ) en dan als achtergrond gebruiken. Op jou manier weet ik het niet.
|
||||
|
||||
Ik zou ook wel eens willen weten waar die orginele staan , dan kan ik ze er uit gooien .
|
|||
|
|||
als ik mijn iphone aan sluit en bekijken met i-funbox.. zie ik gewoon een mapje staan met wallpapers... daar staan alle originelen in...
|
||||
|
||||
oke , ga ik het ook eens proberen , kon ze met WinSCP toen niet vinden .
|
|
||||
|
||||
Op mijn 3GS met 3.1.2 staan de wallpapers in //private/var/stash/Wallpaper.xxxxxx (snelkoppeling onder //Library/Wallpaper).
|
||||
|
||||
Thnx...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Originele iPhone wallpapers | juiicieneo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 20-12-10 14:46 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
iphone wallpapers | jeffreyk | Ringtones en Wallpapers | 1 | 05-09-08 19:39 |
|
|