Ringtone aan de praat krijgen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, heb sinds kort een iPhone. Heb beltonen gekocht uit iTunes met iTunescard en gedownload naar mijn PC. Als ik ze via 'store' en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone aan de praat krijgen
Hallo allemaal, heb sinds kort een iPhone. Heb beltonen gekocht uit iTunes met iTunescard en gedownload naar mijn PC. Als ik ze via 'store' en 'maak beltoon' wil verplaatsen naar mijn iPhone, krijg ik een foutmelding (11556). Itunes kan geen verbinding krijgen met de iTunes store. Verder krijg ik dan een melding over de netwerkverbinding controleren - terwijl ik gewoon op internet zit. Andere iTunes zoals games en smacktalk lukken wel en komen automatisch op mijn iPhone. Doe ik iets fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
beltoon, fout11556, itunes, ringtone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
iwash ding aan de praat | schoutje | iPhone algemeen | 6 | 10-05-09 18:06 |
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen | tweeg | iPhone algemeen | 17 | 09-10-08 19:34 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
Krijg Wi-Fi niet aan de praat | bobke1 | Archief | 20 | 04-12-07 16:19 |
|
|