Achtergrond ipod op iphone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Ik wil graag het achtergrondje van de ipod veranderen. Hoe heet het en waar staat het? Ik bedoel dus wat standaard die muzieknoot is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond ipod op iphone
hoi
Ik wil graag het achtergrondje van de ipod veranderen. Hoe heet het en waar staat het? Ik bedoel dus wat standaard die muzieknoot is, die wil ik eruit hebben Wie weet het? bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt de albumillustratie? Die kan je wijzigen in iTunes (moet je wel per nummer/album doen).
|
|
|||
|
|||
hoi
Nee, die bedoelde ik niet Ik krijg als ik muziek luister deze Maar ik wil deze ervoor in de plaats Dus waar kan ik dat veranderen?? OPGELOST! Laatst gewijzigd door kokkie44; 07-06-10 om 09:09. |
|
|||
|
|||
Als je even meld hoe je het hebt gedaan.. dat bespaard andere weer zoeken of eventueel ander topic openen e.d...
|
|
|||
|
|||
Die moet je in iTunes veranderen. In iTunes ga je op het album staan, dan doe je ctrl i. (of rechter muisknop en dan info) dan wijzig je de naam van artiest / album enz. in de juiste waardes. Als het goed is komt dan vanzelf de albumillustratie erin te staan. Anders kan je bijv. bij Bol.com het albumplaatje kopieeren en plakken op de plek waar je album illustratie hoort te staan.
|
|
|||
|
|||
dus WDS001 had het wel goed??
|
|
|||
|
|||
Update naar de nieuwste ios4. ga naar instelling en schakel beperking in voor muziek
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Hoe verander je de achtergrond op een iPod touch 2g (jailbreak) | tomkloos | Jailbreak | 3 | 09-08-10 17:17 |
hoe kan je op iPod 2gen de achtergrond instellen | ctykil | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-07-10 23:17 |
achtergrond iPhone | rollerman | iPhone algemeen | 7 | 27-11-08 14:08 |
Ipod Touch dock achtergrond op iphone? | Lau | iPhone algemeen | 10 | 21-11-07 22:35 |
|
|