achtergrond iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, ik wil zelf plaatjes/foto's van mijn computer toevoegen als achtergrond op me iPhone, maar dan als een soort screensaver dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond iPhone
Ik heb een vraagje, ik wil zelf plaatjes/foto's van mijn computer toevoegen als achtergrond op me iPhone, maar dan als een soort screensaver dat je meerdere foto's als achtergrond hebt, is dit mogelijk??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit nog niet mogelijk. Je bedoelt dat de achtergronden wisselen ?
|
|||
|
|||
ja inderdaad, ik las het hier op het forum dat het kon met voorgeprogrameerde plaatjes maar ik wil de plaatjes/foto's zelf kunnen instellen...
|
|
||||
|
||||
Je kunt het wel met video's ja. Maar met losse foto's lukt niet.
|
|
|||
|
|||
hoe doe je het dan met video's?
|
|
||||
|
||||
Gebruik even de zoekfunctie hiervoor. Er is genoeg te vinden hierover.
|
|
|||
|
|||
ik heb gezocht maar dat is niks maar dan wacht ik nog wel even tot het wel beschikbaar is! bedankt iig!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond ipod op iphone | kokkie44 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 13-07-10 23:39 |
iPhone: Achtergrond iPhone | NielsvD | Jailbreak | 3 | 09-02-09 18:04 |
zwarte achtergrond van de Iphone 3G | Telemovel67 | Archief | 3 | 23-11-08 14:33 |
Iphone 3G Achtergrond | Fluffie | Ringtones en Wallpapers | 5 | 14-07-08 15:31 |
iPhone achtergrond en Dock | coenremmelts | Archief | 3 | 15-10-07 21:25 |
|
|