//

Uitleg over ringtones op iPhone!

Uitleg over ringtones op iPhone! discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Het kan nog veel makkelijker! Er is een nederlands iniatief: Nakko. Free ringtones and free mobile games, videos and wallpapers at Nakko.com waar je alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-03-11, 14:35
pradix pradix is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Woeden
Berichten: 35
Standaard

Het kan nog veel makkelijker!
Er is een nederlands iniatief: Nakko.
Free ringtones and free mobile games, videos and wallpapers at Nakko.com
waar je alle muziek bestanden kan uploaden en zelf een ringtone kan knippen en vervolgnes heel makkelijk op je iPhone kan zetten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-03-11, 20:03
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

googel even naar zedge op de pc en alle ringtones komen direct in je itunes toe afdeling beltonen.
  #23  
Oud 07-04-11, 11:41
WouterSoons WouterSoons is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb alle stappen opgevolgd, maar als ik m'n Iphone synchroniseer en daarna bij m'n beltonen kijk komt de ringtone er niet bij te staan op m'n iphone
Heb een Iphone 3GS 8GB (Jailbreak) O.S 4.0.1...
  #24  
Oud 07-04-11, 19:09
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

als je een beltoon wil dan moet je deze wel eerst opslaan en niet openen. Als je dan later je itunes opstart moet de tune automatisch naar je beltonen zijn gezet. Om verwarring uit te sluiten ik gebruik windows. suc6
  #25  
Oud 12-04-11, 12:11
PIEPERON PIEPERON is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: steen
Berichten: 2
Standaard

mischien een domme vraag maar waar komen die ringtone te staan in je telefoon . heb hem gesicroni maar er staat niks op . de device is gejailbreakt met snowbreeze de nieuwste . bvd
  #26  
Oud 13-04-11, 06:29
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PIEPERON Bekijk bericht
mischien een domme vraag maar waar komen die ringtone te staan in je telefoon . heb hem gesicroni maar er staat niks op . de device is gejailbreakt met snowbreeze de nieuwste . bvd
Heb je ze aangevinkt in Itunes?
Dan komen ze bij instellingen onder geluiden te staan
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #27  
Oud 02-06-11, 09:06
alexmem alexmem is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Vraagje: alles gaat goed tot aan het wijzigen van de bestandsnaam naar m4r. Hij krijgt dan ook het icoontje van een ring, maar... hij blijft helaas wel onder muziek staan en verhuist niet naar beltonen. Logischerwijs kan ik het dan ook nog steeds niet als beltoon selecteren. Iemand die weet wat ik verkeerd doe/ er aan zou kunnen doen?
  #28  
Oud 04-06-11, 14:42
astridbos astridbos is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 17
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door petey22674
tis vrij simpel hoor, je opent I tunes, sluit daarna je iphone aan, dan verschijnt er in de linkse kolom: Iphone van **** (meestal je eigen naam) daar klik je dan op, dan zie je het synchronisatie menu en alle gegevens van je iphone, dan zie je bovenaan in het midden Beltonen staan, klik daarop, selecteer alle beltonen of 1 enkele beltoon, klik op toepassen en voila je beltonen staan in je iphone bij geluiden, en dus bij Beltoon

succes


Zit met hetzekfde probleem. Ik probeer bovenstaande instructie op te volgen. Maar als ik de iphone aansluit dan zie ik inderdaad een mapje beltonen. Onder de bibliotheek staat ook een mapje beltonen. Ik selecteer 1, maar dan.. Toepassen zie ik niet en wat ik ook synchroniseer alles lukt behalve de beltoon.

Wie kan me helpen
  #29  
Oud 05-06-11, 21:59
HennyS HennyS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AronNL Bekijk bericht
kan veel makkelijker,

1: Zoek een bestand dat je wil gebruiken als ringtone.
2: Open het in Quicktime
3: Gebruik de pijltjes aan de onderkant van het tijdsbalkje om je selectie te maken(max 30 seconden).
4: Dan naar Bewerken: Tot selectie inkorten
5: Sla het op als .mov
6: In Windows verkenner de naam veranderen naar ****.m4r (*** vul zelf een naam in)
7: Open het in itunes.

Please Note: In windows moet je het wel zo hebben ingesteld dat de extensies getoond worden dit doe je zo:

Het windows logo>zoeken op mapopties>Mapopties>Weergave>Extensies voor bekende bestandsindelingen uitschakelen>dit vinkje met je uitschakelen.>toepassen.

Ik weet niet of het voor vista en xp ook zo is maar voor 7 werkt dit wel.
En your done,. geen extra software etc.

Even een vraag hij staats wel in itunes maar niet in de lijst beltonen op mijn iphone?
wellicht doe ik iets niet goed, kan je mij advies geven?
  #30  
Oud 12-06-11, 16:43
astridbos astridbos is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 17
Standaard ringtones

Beste henny, je tip helpt niet

Ik heb mijn ringtone in het itune mapje staan maar deze gaat niet naar het mapje op mijn phone. hij synchroniseert niet.
Reageren

Labels
ringtones maken, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS Recycle Bin Koopinformatie USA 217 22-04-10 08:42
iPhone: Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) splatz Jailbreak 134 09-05-09 14:20
iPhone 1e gen.: Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) splatz Unlock 117 13-11-08 08:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.