Clean background en wallpapers voor contacten... discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Als waarschijnlijk zovelen van jullie wou ik mijn iPhone ook een persoonlijk tintje geven... Helaas kon ik niet echt leuke wallpapers vinden, naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Clean background en wallpapers voor contacten...
Beste forumleden,
Als waarschijnlijk zovelen van jullie wou ik mijn iPhone ook een persoonlijk tintje geven... Helaas kon ik niet echt leuke wallpapers vinden, naar mijn smaak allemaal iets te druk. Ook de foto's toevoegen aan de contacten, blijkt in de praktijk niet echt een mooie oplossing te zijn, vandaar mijn kleine bijdrage... Uiteraard voor degene die er wat aan heeft De credits gaan naar de andere ontwerpers van de achtergronden, ik heb slechts een kleine toevoeging gedaan op hun ontwerpen... Veel plezier ermee! M-jay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Clean 4.2.1 voor GreenPois0n | DenniZ85 | Jailbreak | 5 | 20-03-11 23:53 |
Paar wallpapers voor je homescreen! | karaat | Ringtones en Wallpapers | 0 | 02-12-10 18:59 |
rootfolder path voor wallpapers | suuzzie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-06-10 15:39 |
welke App voor Radio 538 DanceDep background | Geert1976 | iPhone Apps | 0 | 08-04-10 16:23 |
Wallpapers voor de iPhone: 67 stuks | iCulture | Ringtones en Wallpapers | 3 | 15-01-08 15:24 |
|
|