Clean 4.2.1 voor GreenPois0n discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag mn ipad willen jailbreaken met Greenpois0n. Hiervoor heb ik een cleane versie nodig van 4.2.1. Aangezien ik de ipad net pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Clean 4.2.1 voor GreenPois0n
Hallo,
Ik zou graag mn ipad willen jailbreaken met Greenpois0n. Hiervoor heb ik een cleane versie nodig van 4.2.1. Aangezien ik de ipad net pas heb, was ik nog niet in de mogelijkheid om de 4.2.1 SHSH blobs op te slaan en kan ik enkel de blobs van 4.3 opslaan. Qua firmware zit ik wel nog gewoon op 4.2.1. Nu kan ik dus niet via shift restore een nieuwe versie van 4.2.1 op mn ipad zetten (ik kan enkel upgraden naar 4.3) Heeft iemand een idee of ik mn ipad alsnog kan jailbreaken via Greenpois0n, zonder restore van 4.2.1? Dr staan inmiddels wel al een aantal apps/foto's op Ik hoor het wel Mvgr Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dan ben je te laat met de SHSH en kan je ze ook niet meer krijgen, dat is wel jammer want dan ben je automatisch aangewezen op IOS 4.3.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hoeft geen clean 4.2.1 te hebben.
had ik bij mijn ipad en 2 iphones ook niet lukt de jailbreak niet dan moet je vanaf de dfu procedure de home button ingedrukt houden totdat greenpois0n zegt done |
|
|||
|
|||
Jailbreak is inderdaad gelukt, zonder enige problemen..
Had dus geen cleane 4.2.1 nodig Thanx |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen voor de SHSH ben je natuurlijk dan wel te laat dus ik had begrepen dat je bedoelde dat als je ging jailbreaken en daarna nog terug zou willen naar een clean 4.2.1 of dat nog mogelijk was maar dat is dus niet het geval zonder de benodigde SHSH. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Greenpois0n 2.0 voor 4.3.1 (=1 april) | MichaelJ | Chat en geruchten | 6 | 01-04-11 18:50 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
iPhone: Wanneer Greenpois0n voor iphone 4 ios4.1 | pjuter | Jailbreak | 4 | 23-09-10 13:51 |
keep it clean :} | rudeboy | Chat en geruchten | 1 | 08-06-10 16:30 |
Clean background en wallpapers voor contacten... | m-jay | Ringtones en Wallpapers | 0 | 02-02-08 16:07 |
|
|