Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Free MP3 Ringtones Is ook een goede site waar je gratis mp3 ringtones kan downloaden. Even via de omslachtige manier omzetten via Itunes naar m4r ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Free MP3 Ringtones
Is ook een goede site waar je gratis mp3 ringtones kan downloaden. Even via de omslachtige manier omzetten via Itunes naar m4r en ze uploaden naar je phone. Klaar... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oeps verkeerde topic... kan ik ook berichten verwijderen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nakko.com gratis ringtones
is er iemand bekent met deze site???
zoja ik heb een paar items in mijn locker zitten maar dan druk ik op de itunes knop en dan doet ie maar 1 item op de popcast zetten en de rest niet weet iemand hoe dit werkt ik heb bij hun ook al lopen zoeken en er niks op gevonden en op hun forum word niet gereageerd |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
//Samengevoegd
|
|
|||
|
|||
ze komen wel bij de ringtones in itunes maar niet op de 1.1.3 software( zphone) van de iphone daar kan ik ze niet selecteren als ringtone. Ook de instellingen bij de itunes zijn geselecteerd maar komen niet in het lijstje te staan bij ringtonen.
Wat doe ik fout, gr marcel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toffe site, thanx
|
|
|||
|
|||
met alle respect soms bij het lezen van verschillende topics vraag ik mij echt de onkunde af van sommige hier.
er worden vaak producten al afgekraakt maar dit komt eigenlijk door lage intelligentie vermogen van de meeste hier. graag en dat vraag ik ook aan de moderator hier, nieuwe innovatieve nederlandse producten eens echt een kans te geven. Op veel plekken op internet op serieuse fora wordt dit product serieus genomen behalve in ons eigen land. |
|
|||
|
|||
Lees dat wat mensen problemen hebben met syncen.
Het maakt niet uit via welke methode je unlocked hebt als het maar 1.1.2 of hoger is en je iTunes 7.6 gebruikt. Op de site hebben we stap voor stap beschreven wat je moet doen. Is (nog) in het Engels... Syncing your locker to iTunes First make sure you have iTunes 7.6 then: 1. add the ringtones to your locker 2. press the synchronize to iTunes button that you see in your locker 3. iTunes opens 4. select ‘podcasts’ (on the left) 5. in podcasts you see all items that are in your locker. 6. select the items you want to sync to your iPhone by pushing the ‘GET’ button 7. the selected items are now available in ‘ringtones’ (below podcasts) 8. hook up your iPhone 9. select your iPhone (left) 10. go to podcasts-tab (top) 11. select the nakko.com podcast 12. go to ringtones tab (top) 13. make a selection again 14. push apply (below right) 15. after syncing select settings on your iPhone 16. go to sounds 17. select ringtones 18. your new ringtones should have appeared in the Custom section. Next time you add items to your locker you A. open itunes B. select ‘podcasts’ (on the left) C. right click on Nakko.com and push ‘Update Podcast’ D. continue from step 6. Als het niet lukt met deze beschrijving laat dan een berichtje achter in het forum, daar wordt - in tegenstelling wat hierboven wordt beweerd - snel op gereageerd. Have fun! NAKKO |
|
||||
|
||||
Ik hou er niet van om mijn mobiele nr ter beschikking te stellen aan zo'n site. Het zal vast harstikke leuk wezen, maar daarom registreer ik niet.
|
|
|||
|
|||
@Niekie
Nummer opgeven is onderdeel van de registratie. Dit nummer gebruiken we om niet-iPhone users een sms met downloadlink te kunnen sturen. Ook die sms is gratis trouwens.... |
|
||||
|
||||
wilde de site net posten super leuk ik download ze gewoon en zet ze dan via SSh in de map ringtones. topperrrrr
|
|
|||
|
|||
Super leuk en voor mij werkt het prima, leuke beltonen op me iphone, super initiatief!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes | DertKesh | Ringtones en Wallpapers | 131 | 24-02-11 21:31 |
Gratis Iphone Ringtones | Chrisjuh | Ringtones en Wallpapers | 15 | 20-08-08 20:08 |
|
|