sms versturen zonder geluid discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik het geluid uitzetten (bij een iPhone G4) van het versturen van een sms? Ik wil gewoon zonder die whoosj een berichtje kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms versturen zonder geluid
Hoe kan ik het geluid uitzetten (bij een iPhone G4) van het versturen van een sms? Ik wil gewoon zonder die whoosj een berichtje kunnen versturen. Ik wil niet al het geluid uitzetten, overigens.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ehm.. Instellingen... Geluid?
|
|
|||
|
|||
Kijk maar eens bij geluid instellen: je vindt allerlei geluiden, maar niet 'sms versturen'. Wel 'e-mail versturen', maar die whoosj van sms kan ik nergens vinden. Als jij het weet, wijs me dan de weg. Graag!
|
|
||||
|
||||
Je kunt dit geluid alleen maar uitschakelen door het geluidsbestandje te renamen/verwijderen. Je moet daarvoor in de iPhone gaan met Diskaid of Winscp en dan naar de map System-Library-Audio-UISounds gaan. Rename/verwijder daarna het sentmessage.caf bestand!
Laatst gewijzigd door Gerdje; 08-09-10 om 10:20. |
|
||||
|
||||
Ja het was al laat he ;-)
Ik was in de war met email versturen |
|
||||
|
||||
Je zou met een jailbreak het geluidje kunnen vervangen door een stil iets of deleten. Zo zonder jailbreak niet dacht ik.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Plotseling sms geluid zonder sms te ontvangen. | Pascal717 | iPhone algemeen | 13 | 04-03-11 10:25 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
SMS versturen | Eppo | iPhone algemeen | 2 | 26-06-09 21:20 |
sms versturen | corne67 | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-08 15:42 |
|
|