Sms tone veranderen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) HIJ DOET HET! Dankjewel allemaal!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HIJ DOET HET!
Dankjewel allemaal! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Na de reboot of een andere oplossing????
|
|||
|
|||
Na de reboot, maar dat had ik ook al eerder geprobeerd, dus ik weet niet precies wat het nou was waardoor hij het nu wel doet!
|
|
||||
|
||||
Ach, hij doet het. Dat was het doel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat is je belangrijke sms tone dan? |
|
|||
|
|||
Ik krijg hem niet geconverteerd ... Ik doe alles zoals het er staat, alleen kan ik niet kiezen voor deze stap :
Now import this MP3 in your iTunes and convert it to a AIFF file Als ik met de rechtermuisklik op de mp3 klik dan kan ik alleen maar kiezen voor AAC- versie aanmaken .... Dat heb ik dan al gedaan en dan wordt die naar m4a omgezet.... Dan voeg ik bij de bestandnaam .caf toe maar hij blijft dit bestand herkennen als m4a .... Wat doe ik verkeerd??? |
|
|||
|
|||
Niemand???
|
|
|||
|
|||
Wel dat gaat niet lukken zonder jealbreak
standaard heeft Steve die optie verwijderd en alleen met een jealbreak kan je dit aanpassen
|
|||
|
|||
Maar hij is gejailbreakd...... hoe komt het dan dat ik dit niet kan? is er geen stand alone programma of mp3's ofzo naar .caf te converteren ....
|
|
|||
|
|||
niemand???
|
|
|||
|
|||
ik gebruik zelf tonefx, wel betaald maar zeer de moeite waard
alle geluiden kan je eenvoudig selecteren, waar dan ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS tone veranderen | Marvinx92 | Ringtones en Wallpapers | 30 | 22-06-11 15:37 |
sms tone | schoenmakertje | Ringtones en Wallpapers | 1 | 15-03-11 11:13 |
iphone 3G s sms tone veranderen? | ketoem | Archief | 13 | 08-09-09 22:11 |
Mac OS X: SMS tone veranderen via mac? | rammsteinbe | iTunes | 0 | 29-08-08 20:44 |
Sms tone | Jimmy_Boy | Archief | 2 | 19-11-07 01:47 |
|
|