tip: eigen ringtones! discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) stap 1: ga naar itunes en kies een liedje die je als ringtone wilt stap 2: rechtermuisklik op het nummer en klik op: ''info tonen'' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tip: eigen ringtones!
stap 1: ga naar itunes en kies een liedje die je als ringtone wilt
stap 2: rechtermuisklik op het nummer en klik op: ''info tonen'' stap 3: ga naar: opties>eindtijd>vul in: 0:30 stap 4: klik op: ok stap 5: rechtermuisklik op het nummer > AAC versie maken stap 6: wacht even tot hij klaar is en klik dan weer met je rechtermuisknop het nummer en kies: ''in windows verkenner tonen'' (ik weet niet of het ook zo met een mac werkt) stap 7: rechtermuisklik op het nummer (in windows verkenner) en kies: ''naam wijzigen'' stap 8: verander .m4a in .m4r stap 9: open de ringtone (als het goed is opent hij in itunes) stap 10: als het goed is staat het nummer nu in je itunes bibliotheek bij: ''beltonen'' stap 11: ga naar het liedje (in je muziekbibliotheek in itunes) en klik er met de rechtermuisknop op: info tonen>opties>en vink: ''eindtijd'' uit stap 12: verwijder het aac bestand stap 13: sync de ringtone naar je iphone -volgens mij heb je hiervoor geen jailbeak nodig -het lijkt veel, maar het is simpel en je kunt het snel doen -dit zijn de instucties voor windows, ik weet niet of het op een mac ook hetzelfde werkt veel plezier met je ringtone(s)! P.S. ik ben niet aansprakelijk voor schade aan je iphone, ipod touch, computer etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze tip is al bekend sinds iTunes 8:
Gratis iPhone-ringtones maken in iTunes 8 en 9 - iPhone - iPhoneclub.nl Daarom nu een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eigen gemaakte ringtones | marian1965 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-09-10 08:32 |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
Tip: Maak je eigen levels voor Cube Runner | Abu | iPhone Apps | 6 | 06-08-08 20:28 |
ringtones | jeroen_29 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 02-08-08 13:55 |
Eigen ringtones en andere dingen werken niet | barter | Ringtones en Wallpapers | 0 | 06-04-08 13:17 |
|
|