Ringtone 1 keer piepen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ikben op zoek naar een ringtone die gewoon één keer een piep geeft. Ik heb zelf al e.e.a geprobeerd, alleen dan geeft ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone 1 keer piepen
Hallo Allemaal,
Ikben op zoek naar een ringtone die gewoon één keer een piep geeft. Ik heb zelf al e.e.a geprobeerd, alleen dan geeft ie elke keer wanneer de telefoon overgaat een piep. Het gaat hem erom dat wanneer ik gebeld word, dat mijn iphone 1 piep geeft en verder stil blijft. Wie kan mij helpen? Greetz, Jopy Iemand? Laatst gewijzigd door jopy; 30-10-10 om 06:11. Reden: geen reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BVD? |
|
|||
|
|||
Als je nou zelf een ringtone maakt van 30 sec. die bestaat uit aan het begin 1 piep en de rest stilte, dan heb je wat je wilt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat zou dus max 2 piep zijn dan want langer blijft een telefoon niet overgaan. Als je instelt dat er na 30 seconden naar de voicemail wordt geschakeld zou het zo kunnen. Totdat iemand met een echte oplossing komt...
|
|
|||
|
|||
?
Citaat:
Zou iemand mij hierin kunnen helpen? Gr. Jopy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Piepen/trillend Geluid bij standby | Dicarlos | iPhone algemeen | 4 | 04-09-10 20:48 |
Spontaan piepen? | RoyalMess | iPhone algemeen | 2 | 15-08-09 17:28 |
Muziek: piepen en kraken | manijack | Muziek, foto & video | 0 | 22-07-09 17:50 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|