eigen gemaakte ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe krijg ik de ringtones bij de geluiden van de iphone 3GS, ik heb er 2 aangemaakt alleen zijn niet te vinden bij geluiden op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eigen gemaakte ringtones
hoe krijg ik de ringtones bij de geluiden van de iphone 3GS, ik heb er 2 aangemaakt alleen zijn niet te vinden bij geluiden op de iphone........
wie kan mij hiermee helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ringtones maken via iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Als je hier kijkt kun je zien hoe je ringtones maakt m.b.v. itunes, ze vanuit iTunes op je iPhone krijgt en dus kunt selecteren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tip: eigen ringtones! | Guest-20191103144301 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 06-11-10 16:25 |
zelf gemaakte filmpje bewerken op moviemaker | Timbaland | Desktop-applicaties | 1 | 19-05-10 11:20 |
Zelf gemaakte houten iPhone Case | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 42 | 01-06-09 20:08 |
iDrum[eigen gemaakte beats] | sMilez | iPhone Apps | 9 | 03-02-09 23:57 |
Eigen ringtones en andere dingen werken niet | barter | Ringtones en Wallpapers | 0 | 06-04-08 13:17 |
|
|