zelf gemaakte filmpje bewerken op moviemaker discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gister een filmpje gemaakt met me iphone, alleen weet ik niet hoe ik het op moviemaker kan bewerken. ik kan het er gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zelf gemaakte filmpje bewerken op moviemaker
ik heb gister een filmpje gemaakt met me iphone, alleen weet ik niet hoe ik het op moviemaker kan bewerken. ik kan het er gewoon niet heen slepen. iemand een oplossing ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik weet niet of het juist is wat ik zeg, iemand die het beter weet moet het meteen zeggen dan, maar volgendsmij moet je de door je iphone gemaakte filmpjes eerst omzetten in een bestand die moviemaker kan importeren. de .mov filmpjes worden niet ondersteund door windows moviemaker.
voorbeeld van zo'n programma is Xilisoft Video Converter Ultimate (dit is iets waar je voor moet betalen). maar er zijn ook genoeg programma's te vinden via google die gratis zijn Laatst gewijzigd door appel982; 19-05-10 om 11:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
eigen gemaakte ringtones | marian1965 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-09-10 08:32 |
Zelf gemaakte houten iPhone Case | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 42 | 01-06-09 20:08 |
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten | peterkraaijeveld | Muziek, foto & video | 8 | 21-04-09 19:08 |
iDrum[eigen gemaakte beats] | sMilez | iPhone Apps | 9 | 03-02-09 23:57 |
|
|