Remote Wipe iPhone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een MobileMe account en kan dus gebruik maken van Remote Wipe. Ik heb een 2G en als ik nu gebruik maak van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Remote Wipe iPhone
Hoi,
Ik heb een MobileMe account en kan dus gebruik maken van Remote Wipe. Ik heb een 2G en als ik nu gebruik maak van de Remote Wipe functie dan zet deze mijn iPhone terug in fabrieksinstellingen. Indien dit gebeurd, zal mijn iPhone terug gelockt zijn? Wat doe Remote Wipe eigenlijk juist? De firmware overschrijven? Ik wil nl. mijn 2G verkopen en hem 'leeg' aan de koper geven. Ik wil echter het risico niet lopen dat ik problemen heb met herstel en terug gelockt zijn dus dacht dat Remote Wipe wel de makkelijke oplossing zou zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij werkt dit niet met een 2G
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat ik het risico niet wil lopen dat ie terug gelockt zal worden.
Ik hoop dat remote wipe gewoon alles wegdoet zonder dat de telefoon terug gelockt zaou worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De unlock haal je er namelijk uit met Pwnagetool. Maargoed, waarom niet gewoon proberen? Je kan er altijd nog een custom IPSW opzetten om de simlock eraf te halen. Wees nou niet zo bang voor die simlock, die is bij een 2G altijd weer eraf te halen, en nog simpel ook. |
|
|||
|
|||
Even een vraag, aangezien ik interesse heb om een mobile me account aan te schaffen. Stel iemand steelt het toestel en haalt gelijk de sim kaart eruit en doet zijn eigen kaart erin... Kun je hem dan nog remotely wipen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spontane remote lock en wipe | pasa | iPhone algemeen | 1 | 13-03-11 21:10 |
Remote wipe, al 6 uur bezig :-s | Bart010 | iPhone algemeen | 3 | 09-06-10 21:47 |
Find and wipe my iPhone is online! | macgreek | iPhone algemeen | 5 | 12-06-09 14:53 |
|
|