Iphone op carkit ringtone / stemopdrachten zacht na update discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update naar 4.2 gaan mijn stemopdrachten (wat de Iphone uitpreekt) en de ringtone over bluetooth zeer zacht. Dit is het geval op een parrot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op carkit ringtone / stemopdrachten zacht na update
Sinds update naar 4.2 gaan mijn stemopdrachten (wat de Iphone uitpreekt) en de ringtone over bluetooth zeer zacht.
Dit is het geval op een parrot ck3100 Iemand het zelfde probleem / oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
knopjes aan de zijkant al geprobeerd? en staat ie op zijn hardst? en staat volumebegrenzer uit?
|
|||
|
|||
Ik heb hier hetzelfde probleem.
Volume staat maximaal en begrenzer is uit. Het probleem zit hem voornamelijk in volumeverschil wat er nu is tussen de meldingen van de Iphone en degene aan de andere kant van de 'lijn'. |
|
||||
|
||||
Ook ik heb dit probleem, heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem met update naar IOS 4.3 opgelost.
Gr, Marien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
Bluetooth Carkit geen geluid na 4.2 update | lemme201 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-11-10 15:43 |
iOS4 Geluid zacht na iPhone update | robinv71 | iPhone algemeen | 10 | 14-10-10 10:18 |
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 | ferrykok | iPhone algemeen | 21 | 09-09-10 14:51 |
Ringtone probleem update 2.0.1 | jfk104 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 07-08-08 12:57 |
|
|