Wekker geluid wijzigen. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik wil mijn wekker geluiden veranderen in een van mijn mp3 geluiden van mijn pc. Ik heb het programma 'iphone explorer' op mijn pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker geluid wijzigen.
Hallo,,
Ik wil mijn wekker geluiden veranderen in een van mijn mp3 geluiden van mijn pc. Ik heb het programma 'iphone explorer' op mijn pc geinstalleerd, maar hier kan ik de geluiden niet mee vinden. Weet iemand hoe ik dit kan doen of heeft iemand een alternatief programma? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk maar eens op zedge via de pc, de beltonen die je download komen direct naar itunes toe, sleep deze naar je beltonenapp in itunes, even syncen met iphone, en dan bij de klok op je iphone kijk je bij geluiden en kun je een mp3 instellen als geluidje. Suc6
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Wekker | berty | iPhone algemeen | 0 | 01-02-11 12:30 |
Wekker | frelinel | Archief | 1 | 01-01-11 22:40 |
Geluid wekker | scubaman | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-06-10 17:21 |
Geluid berichtgeving (ping) wijzigen | marjonkampfraat | Jailbreak apps en thema's | 7 | 21-01-10 08:55 |
|
|