Wallpaper oude Ajax logo+3 sterren discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de liefhebbers heb ik al eens eerder een wallpaper gemaakt van het oude Ajax logo. Nu met natuurlijk de 3 sterren erbij.. ajax wood_sterren.jpg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper oude Ajax logo+3 sterren
Voor de liefhebbers heb ik al eens eerder een wallpaper gemaakt van het oude Ajax logo. Nu met natuurlijk de 3 sterren erbij..
ajax wood_sterren.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeer mooie wallpaper, heb je er ook een voor PSV met het aantal sterren wat PSV bezit?
|
|||
|
|||
Thanks. Nou om eerlijk te zijn niet haha. Mijn liefde gaat naar Ajax, dus vandaar dat ik er ook wat tijd in heb gestoken haha. SORRY!
|
|
||||
|
||||
Zou je er dus ook met geen mogelijkheid een kunnen maken voor een mede iPhone-liefhebber?
|
|
|||
|
|||
ik zal kijken maar ga er niet vanuit haha
|
|
||||
|
||||
Oké, als je het echt niet wilt hoeft het niet hoor.
|
|
|||
|
|||
Kom zeg, niet zo primitief. Ben zelf ook voor Ajax, maar een wallpaper als deze in elkaar flansen is zo gedaan.
Het is niet zo mooi geworden als de originele, maar dat heeft met het logo te maken |
|
||||
|
||||
Kun je dan ook een downloadlink plaatsen, kan hem zo niet op een fatsoenlijk formaat opslaan/downloaden!
|
|
||||
|
||||
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mannen en hun voetbalclub en ze gunnen elkaar geen donder!! Grow up!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Precies, dat bedoel ik met primitief |
|
||||
|
||||
Vond ik inderdaad ook een lachtertje maar ik denk, laat ik maar m'n mond dichtgesnoerd houden. Heb het er niet zo op om anderen te beledigen.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vet gedaan man
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En eentje van Willem 2 met het aantal sterren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eeeeehhhh???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel. Perfect. Ik had niet verwacht dat je er een zou maken. Was meer geintje van me. En dat Eeehhh slaat op het feit dat ze niet eens een ster hebben.
|
|
|||
|
|||
Hoeveel sterren hebben ze dan?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
3 sterren, ajax, iphone, wallpaper |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sterren app | VerCouter | iPhone Apps | 1 | 22-03-11 01:52 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|