//

Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt?

Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ten eerste: Sorry als deze vraag al eerder gesteld is maar ik kom er echt NIET uit. ik heb een tijdje geleden mijn telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-11, 07:07
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Unhappy Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt?

Hallo,

ten eerste: Sorry als deze vraag al eerder gesteld is maar ik kom er echt NIET uit.

ik heb een tijdje geleden mijn telefoon aan mijn Windows laptop gehangen om fotoalbums voor mijn foto's aan te maken. ik heb dit niet gedaan met iTunes aangezien ik een jailbreak heb en ik niet wilden dat alles gesynchroniseerd werd. Ik heb gewoon alle foto's via de Internal Storage > DCIM > 800AAAAA geknipt en in mijn afbeeldingen in een nieuwe map genaamt iPhone gezet. Daarna heb ik albums aan gemaakt en die op de een of andere manier weer op mijn iphone gezet. Alle foto's zijn vervolgens ook weer in de fotobibliotheek verschenen. Ik heb gistere mijn telefoon weer aan de laptop gehangen omdat ik bijna 2.000 foto's in mijn filmrol had staan en die wilde ik dus weer gaan sorteren ik albums. Zelfde verhaal dus zonder iTunes gewoon alles naar die iphone map geplakt en daar albums bijgevuld met foto's en nieuwe aangemaakt alleen krijg ik het gewoon niet meer voor mekaar om net als de 1e keer alles netjes gesorteerd terug te krijgen op mijn iPhone. Ik wil ook de albums die ik de vorige keer wel op m'n iPhone kreeg via mijn iPhone weer verwijderen alleen ik kwam er achter dat dit dus niet kan. Hoe moet dat dan in heavens name wel want ik zie ze ook niet in Internal Storage staan als mn telefoon aan de laptop hangt??

kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen??
als je niet begrijpt wat ik bedoel of als je tips of sites hebt waar ik info kan vinden hoor ik het maar al te graag!

iig alvast heel erg bedankt voor degene die de moeite nemen mijn verhaal te lezen en te reageren. dat waardeer ik zeker.

Groetjes, Theycallmewooz.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 23:36
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik weet niet of dat overal hetzelfde is, maar ik heb een map die 'iTunes media' heet.
Als je in iTunes gaat naar Bewerken>Voorkeuren>Geavanceerd dan zie "Locatie map iTunes media'' staan. De map die daarin aangegeven wordt, moet je vervolgens via je Windows Verkenner opzoeken. In die map kun je namelijk ook foto-albums aanmaken en/of verwijderen. Op die manier kun je in Windows Verkenner dus je mappen ordenen. Als je dat klaar hebt, kun je synchroniseren (met iTunes uiteraard) en dan zou je op je iPhone de indeling moeten hebben die je wilt.

Ik hoop dat dit lukt.
  #3  
Oud 12-11-11, 10:08
boekbros boekbros is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theycallmewooz Bekijk bericht
Hallo,

ten eerste: Sorry als deze vraag al eerder gesteld is maar ik kom er echt NIET uit.

ik heb een tijdje geleden mijn telefoon aan mijn Windows laptop gehangen om fotoalbums voor mijn foto's aan te maken. ik heb dit niet gedaan met iTunes aangezien ik een jailbreak heb en ik niet wilden dat alles gesynchroniseerd werd. Ik heb gewoon alle foto's via de Internal Storage > DCIM > 800AAAAA geknipt en in mijn afbeeldingen in een nieuwe map genaamt iPhone gezet. Daarna heb ik albums aan gemaakt en die op de een of andere manier weer op mijn iphone gezet. Alle foto's zijn vervolgens ook weer in de fotobibliotheek verschenen. Ik heb gistere mijn telefoon weer aan de laptop gehangen omdat ik bijna 2.000 foto's in mijn filmrol had staan en die wilde ik dus weer gaan sorteren ik albums. Zelfde verhaal dus zonder iTunes gewoon alles naar die iphone map geplakt en daar albums bijgevuld met foto's en nieuwe aangemaakt alleen krijg ik het gewoon niet meer voor mekaar om net als de 1e keer alles netjes gesorteerd terug te krijgen op mijn iPhone. Ik wil ook de albums die ik de vorige keer wel op m'n iPhone kreeg via mijn iPhone weer verwijderen alleen ik kwam er achter dat dit dus niet kan. Hoe moet dat dan in heavens name wel want ik zie ze ook niet in Internal Storage staan als mn telefoon aan de laptop hangt??

kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen??
als je niet begrijpt wat ik bedoel of als je tips of sites hebt waar ik info kan vinden hoor ik het maar al te graag!

iig alvast heel erg bedankt voor degene die de moeite nemen mijn verhaal te lezen en te reageren. dat waardeer ik zeker.

Groetjes, Theycallmewooz.
Ik kreeg twee identieke fotoalbums (alleen verschillende naam, maar dezelfde inhoud) uit mijn iPhone door foto's synchroniseren in te schakelen en vervolgens in windows een lege map aan te maken. Daarna synchroniseren opgestart. Behalve 'Filmrol' verdwenen de twee omgewenste albums en ook die lege map kwam niet mee met synschronisatie.
  #4  
Oud 25-11-11, 17:04
pebbls pebbls is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

Nadat ik iOS 5 heb gedownload ben ik de filmrol kwijt van mijn iPhone weet iemand hier raad op???
  #5  
Oud 10-06-12, 10:16
inimini1983 inimini1983 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Thumbs up oplossing

Ik had ook dit probleem.
heb een andere map toegevoegd en toen kreeg ik deels mijn oude map in beeld.
daarna dacht ik: wat nu als ik een lege map toevoeg en alle oude wil wissen, wat dan?
lege map toegevoegd en de rest verdween als sneeuw voor de zon.

probeer maar eens, na herstarten van mijn iphone waren ze nog steeds weg...
Reageren

Labels
fotoalbums, laptop, verwijderen uit iphone, windows, zonder synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotoalbums verwijderen patricia-dh Muziek, foto & video 7 13-01-12 11:53
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? oblomov Odido (T-Mobile) 117 14-05-10 17:15
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden Snakefoodjah Archief 2 21-08-09 20:54
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? daximus iPhone algemeen 10 09-12-08 13:37
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? ronvemmerik Archief 1 29-02-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.