//

Probleem: foto's kwijt na update, reservekopiën overschreven?

Probleem: foto's kwijt na update, reservekopiën overschreven? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na vele problemen met iPhone 3GS (niet meer te starten, onherstelbaar beschadigd, nog wel garantie maar daar had ik niks aan) maar een iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 00:34
iPhone-lover iPhone-lover is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem: foto's kwijt na update, reservekopiën overschreven?

Na vele problemen met iPhone 3GS (niet meer te starten, onherstelbaar beschadigd, nog wel garantie maar daar had ik niks aan) maar een iPhone 4 gekocht. Na wat gedoe updaten gelukt en waren alle instellingen, smsjes, fotos, etc van mijn vorige iphone op mijn nieuwe.

Vanmiddag update ik hem naar iOS5, maar ik had er niet aan gedacht de foto's eerst op te slaan op mijn computer (doet hij niet automatisch nl.).

Omdat het installeren van iOS 5 ook veel problemen gaf, heb ik hem meerdere malen hersteld en volgens mij daardoor ook telkens de reservekopie overschreven, waardoor er dus als reservekopie een vrijwel 'lege' iPhone werd opgeslagen. Nu had ik nog van twee weken terug een reservekopie, maar die is niet up to date natuurlijk. Aangezien ik afgelopen week op vakantie heel veel fotos heb gemaakt, zou ik die natuurlijk heel graag willen zien!!!!
Voor de duidelijkheid ; Op mijn iPhone staan nu de fotos tot twee weken geleden.

Wie o wie kan mij helpen de fotos terug te krijgen!? (en het liefst natuurlijk ook de smsjes e.d. maar dat is veel minder van belang)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 12:06
Martvis Martvis is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoe kom ik dan bij de laatste reserve kopie ??
Ik ben namelijk ook al mijn foto's kwijt...

Laatste reservekopie is van 11:01 zegt itunes...en daar word ik niet vrolijk van...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's kwijt iphoneH Muziek, foto & video 4 17-08-12 16:22
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, dunjapunja Muziek, foto & video 9 03-11-11 16:25
Foto kwijt Fmkk Muziek, foto & video 2 18-07-11 22:31
Foto's kwijt. jarnoajax Muziek, foto & video 2 14-05-10 18:59
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? daaf85 Jailbreak 7 12-11-08 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.