Foto kwijt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een hele stomme en logische vraag: Vanmiddag heb ik een leuke foto gemaakt. Zonder na te denken heb ik vanavond te iPhone aan mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto kwijt
Misschien een hele stomme en logische vraag:
Vanmiddag heb ik een leuke foto gemaakt. Zonder na te denken heb ik vanavond te iPhone aan mn Macbook gehangen en de oude reservekopie er op gezet (was namelijk een nieuwe iPhone). De foto is dus nu ook echt weg? Of staat 'ie stiekem nog ergens... Alvast heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een backup hebt teruggezet is die foto helemaal volledig totaal weg. Logisch toch.
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik de foto als Contactpersoon foto heb gezet, moet iets in de iPhone dat wel herinneren toch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? | edope123 | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 19:50 |
upgrade naar 4.0, foto's kwijt | macfoto | Muziek, foto & video | 0 | 02-07-10 14:52 |
Foto's kwijt. | jarnoajax | Muziek, foto & video | 2 | 14-05-10 18:59 |
icons camere en foto's kwijt | boi | Archief | 0 | 06-07-08 13:58 |
Foto toestel kwijt!!?? | flabberfiets | Muziek, foto & video | 12 | 27-12-07 21:19 |
|
|