iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik ben onlangs mijn iphone verloren nu is dit niet een heel groot probleem want hij was wel verzekerd. wat wel een groot probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kwijt: Foto's in reservekopie?
hoi, ik ben onlangs mijn iphone verloren nu is dit niet een heel groot probleem want hij was wel verzekerd.
wat wel een groot probleem is is dat de foto's die op mijn iphone stonden me best dierbaar zijn, zijn veel foto's van familie en vrienden. nu ben ik die dus ook allemaal kwijt... ik vroeg me af of de foto's bijvoorbeeld ook in de reserve kopie worden opgeslagen en of ze daar nog uit te halen zijn? ik heb namelijk wel een redelijk recente reservekopie op mijn laptop staan. ik hoop dat een van jullie dit weet... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zou ik ook graag een antwoord op weten.
|
|
|||
|
|||
Ja die staan in je reserve kopie
Genoeg gedaan, bijvoorbeeld door een restore, of toen ik van de 2G naar de 3G iPhone wisselde, neemt ie gewoon ook alle foto's mee. En staan dus in je reserve kopie |
|
||||
|
||||
dat klopt inderdaad, maar ik vroeg me af hoe je de foto's eraf kunt halen zonder een restore te doen. Is er geen programma voor?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Sorry, verkeerde profiel bekeken. Dacht dat topic-starter ook OS X gebruikte, maar heb niet goed gekeken.
Volgens Google zou dit voor Windows moeten werken: Reincubate: Labs: Backup Extractor for iPhone: extract and restore files from an iPhone backup on Windows, Linux and OS X Kan het uiteraard niet testen, want ik heb alleen Windows binnen VMware draaien en dat is niet opgestart voor de kerst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar moet je voor betalen in tegenstelling met de eerste suggestie waar je mee kwam. Zijn er geen gratis alternatieven? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Zeker weten? Er staat "Download the free iPhone Backup Extractor here" en ik heb 'm ook gedownload en als ik het uitpak heb ik ook gewoon een .exe bestand. Kan er als Mac gebruiker uiteraard niks mee, maar het lijkt gewoon gratis te zijn.
|
Labels |
foto's, iphone, kwijt, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? | nickkruijt | iTunes | 18 | 03-11-11 20:57 |
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? | beejay13 | Jailbreak | 0 | 07-10-10 16:16 |
Foto's uit reservekopie halen | DaMeastro | Muziek, foto & video | 0 | 02-08-10 12:23 |
Reservekopie kwijt? | mdh12 | iPhone algemeen | 2 | 01-06-10 22:46 |
Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G | montesqieu | iPhone algemeen | 1 | 09-07-09 16:52 |
|
|