Muziek niet af te spelen onder IOS5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone4, IOS 5 geinstalleerd. Itunes laatste versie. Na installatie van IOS5 is een groot deel van mijn (oude en gedownloade) muziekbestanden niet meer af te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek niet af te spelen onder IOS5
Iphone4, IOS 5 geinstalleerd. Itunes laatste versie.
Na installatie van IOS5 is een groot deel van mijn (oude en gedownloade) muziekbestanden niet meer af te spelen op de Iphone. Hoe kan dit? Ik vermoed dat het met DRM beveiliging te maken heeft maar dat weet ik niet zeker. Heeft iemand anders ook dit probleem en hoe los je dat op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
drm, ios5, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 | emmel | Muziek, foto & video | 3 | 26-10-11 22:24 |
geen fotoknop bij lockscreen onder ios5 | sabby | iPhone algemeen | 2 | 15-10-11 07:51 |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
Gezocht: timer om muziek af te spelen | janvanarkel | iPhone Apps | 5 | 07-09-10 00:01 |
muziek spelen tijdens spel | Colburners | Muziek, foto & video | 5 | 01-08-09 00:22 |
|
|