muziek spelen tijdens spel discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had gehoord dat mensen met een ipod touch nadat ze een spel opgestart hadden en de muziek was uitgevallen ze met dubbel klikken het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek spelen tijdens spel
Ik had gehoord dat mensen met een ipod touch nadat ze een spel opgestart hadden en de muziek was uitgevallen ze met dubbel klikken het weer aan konden krijgen maar dit lukt niet met mijn iphone. Is er een manier waarop dit wel kan? Ik heb hem gejailbreaked.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Powerknop indrukken > dubbel op de Home-knop drukken > play indrukken > slide to unlock > je bent weer terug in het spel met muziek.
|
|||
|
|||
ik kan geen play indrukken want de balk verschijnt niet als ik 2x op de home knop druk. Werkt dit niet meer bij nieuwe firmwares of zo?
|
|
||||
|
||||
Heeft altijd al gewerkt. Je moet dubbel-klikken, niet eenmaal.
|
|
|||
|
|||
ja ik weet dat ik dubbel moet klikken maar bij mij werkt het niet. Heel erg raar. Zou dat met het spel te maken hebben?
|
|
||||
|
||||
Probeer eens eerst iPod aan te zetten, daarna het spel op te starten en daarna het trucje toe te passen welke iMario heeft gepost.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
Gezocht: timer om muziek af te spelen | janvanarkel | iPhone Apps | 5 | 07-09-10 00:01 |
beeld is malen groter geworden tijdens spelen, | yildirim1986 | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:02 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | Chat en geruchten | 1 | 19-02-10 14:02 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | iPhone Apps | 1 | 18-02-10 18:11 |
|
|