maken spellen tijdens spelen verbinding met internet discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iphone gebruikers! ik heb een vraag: ik heb de doodle jump app op mijn iphone.. en aangezien dit best een leuk spelletje is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet
Hallo mede iphone gebruikers!
ik heb een vraag: ik heb de doodle jump app op mijn iphone.. en aangezien dit best een leuk spelletje is heb ik de volgende vraag.. maakt dit spel tijdens t spelen ook verbinding met internet?? (ik vraag me dit af omdat ik de scores van andere in t scherm zie tijdens t spelen).. dit is voor mij belangrijk om te weten omdat ik op vakantie ga, en nie wil dat elke x als ik doodle jump speel mijn telefoon verbinding maakt met internet en k straks een torenhoge rekening krijg! alvast bedankt voor je reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, spel maakt gebruik van het internet. Als je niet wilt dat je in het buitenland gebruik maakt van internet, zet dan 'Dataroaming' in 'Algemeen -> Netwerk' uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | iPhone Apps | 1 | 18-02-10 18:11 |
Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g? | Colburners | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-11-09 18:04 |
muziek spelen tijdens spel | Colburners | Muziek, foto & video | 5 | 01-08-09 00:22 |
Toch verbinding maken met internet | KipNederland | iPhone algemeen | 0 | 22-07-09 17:23 |
|
|