Toch verbinding maken met internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone zijn alle functies die te maken hebben met internet uitgeschakeld, vanochtend keek ik op mn iphone zag ik een nieuw bericht, maakte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch verbinding maken met internet
Op mijn iphone zijn alle functies die te maken hebben met internet uitgeschakeld, vanochtend keek ik op mn iphone zag ik een nieuw bericht, maakte hij verbinding met internet om mijn andere mail te openen (wat me dus geld kost, zit nu tijdelijk op prepaid)
oplossingen? ervaringen? Laatst gewijzigd door KipNederland; 22-07-09 om 17:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | Chat en geruchten | 1 | 19-02-10 14:02 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | iPhone Apps | 1 | 18-02-10 18:11 |
Geen Wi-Fi verbinding maar toch internet? | JasperrrB | Archief | 11 | 10-01-08 17:51 |
|
|