geluid verdwijnen uit instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een succesvol jailbreak, kwam ik achter dat geluid niet meer op instellingen staat, dus kan ook geen ringtone meer veranderen weet je iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid verdwijnen uit instellingen
Na een succesvol jailbreak, kwam ik achter dat geluid niet meer op instellingen staat, dus kan ook geen ringtone meer veranderen
weet je iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
|||
|
|||
sorry zou t niet weten :s misschien restoren en opnieuw jailbreaken enige at ik kan bedenken...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
indd straf, geen flauw idee
heb je het proces nog is overgedaan? laat is weten wat het resultaat is good luck! |
|
|||
|
|||
ik zou je iPhone herstellen in iTunes en de hele handel weer opnieuw jailbreaken enzovoorts!
|
|
|||
|
|||
ik ga alles weer opnieuw doen, ik laat jullie het weten!
|
|
|||
|
|||
Ik heb jailbreak opnieuw uitgevoerd! alles is gelukt! ik heb ook weer geluid bij!
alleen de boosdoener was de thema die ik had gedownload! Laatst gewijzigd door atboz; 22-07-09 om 17:52. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij Instellingen staat geluid op 'uit' | omejoop38 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 09:48 |
MMS-instellingen verdwijnen vanzelf | berryvh | iPhone algemeen | 2 | 12-09-10 11:33 |
EDGE instellingen verdwijnen | Dylan | iPhone algemeen | 16 | 07-08-08 09:07 |
Proxy instellingen verdwijnen telkens weer | StevenVW | Archief | 1 | 24-01-08 12:51 |
GPRS instellingen verdwijnen (EDGE) | gise | Archief | 3 | 12-11-07 18:27 |
|
|