Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, is er een programma op cydia waar door ik wel over bluetooth spellen kan spelen met een andere iphone? Want telkens als ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g?
Hallo,
is er een programma op cydia waar door ik wel over bluetooth spellen kan spelen met een andere iphone? Want telkens als ik het nu probeer met mn 2g zegt hij dat het niet werkt op mijn iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kan een GPS off road programma aanraden | Koetsier | iPhone Navigatie | 0 | 17-10-10 20:19 |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
Waardoor wordt een Iphone traag? | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 21:01 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | Chat en geruchten | 1 | 19-02-10 14:02 |
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet | missrossi46 | iPhone Apps | 1 | 18-02-10 18:11 |
|
|