Itunes pakt mijn iPad niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen woensdag net een ipad 2 gekocht, nu zit ik met 1 probleem. Ik snap er niks van met die itunes ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes pakt mijn iPad niet
Ik heb afgelopen woensdag net een ipad 2 gekocht, nu zit ik met 1 probleem. Ik snap er niks van met die itunes ik heb al een ipod maar als je die aansluit dan pakt itunes hem gewoon automatisch. Maar met die ipad krijg ik in beeld: De simkaart in deze iphone is met een pin gelocked, u moet een nieuwe versie van itunes instaleren, en u iphone opnieuw verbinden. Nouja ik heb geen iphone maar zal wel goed zijn. Ik heb de nieuwste itunes geinstalleerd, 10.5 en opnieuw me ipad aangesloten maar nog blijft ie dat zeggen.
Iemand die me kan helpen ? Laatst gewijzigd door XIII; 21-10-11 om 20:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Schreeuwerige hoofdletters en kleuren verwijderd; niet meer doen aub
Kun je de pincode niet invullen op de iPad en dan opnieuw verbinden? |
|
|||
|
|||
dan blijft ie dat nog doen heb ik al geprobeert namelijk
|
|
||||
|
||||
En zonder simkaart?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer | Fimu | iPad algemeen | 3 | 14-08-14 16:17 |
iTunes pakt iPod Touch (2G iOS 4.0) niet in 1 USB port | TGYoshi | iTunes | 3 | 04-01-11 22:18 |
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. | -Nora- | iTunes | 2 | 17-10-09 22:50 |
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer | zwiggelbig | iTunes | 2 | 11-10-09 14:59 |
Itunes pakt reservekopie niet op, help AUB | Boris1991 | iTunes | 1 | 05-10-09 22:22 |
|
|