//

iPad pakt WiFi van thuis niet meer

iPad pakt WiFi van thuis niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad WiFi (versie 4.2.1) heb ik sinds vanavond ineens geen internet meer! Op mijn PC overigens wel. Ookal typ ik het juiste wachtwoord ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-11, 00:14
Fimu Fimu is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Unhappy [Opgelost] iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer

Op mijn iPad Wi-Fi (versie 4.2.1) heb ik sinds vanavond ineens geen internet meer! Op mijn PC overigens wel.
Ookal typ ik het juiste wachtwoord van mijn netwerk op de iPad, ik krijg de foutmelding: "geen verbinding mogelijk met netwerk [naam]".
De netwerkinstellingen heb ik al 2x gereset en de Vliegtuigmodus heb ik aan- en uitgezet, maar niks hielp.

EDIT: De Wi-Fi van mijn buren doen het echter wel gewoon bij mij, dus volgens mij ligt het dan aan mijn router.

Wat moet ik dan precies allemaal aanpassen bij m'n router (D-Link Dir655)? En is een harde reset nuttig?

Laatst gewijzigd door Fimu; 22-01-11 om 13:36. Reden: problemen met mijn router alleen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-11, 11:22
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Zet alles eens uit en daarna 1 voor 1 weer aan. Modem ook eerst helemaal opstarten en dan pas router etc. Op iPad kies instellingen/ algemeen/ helemaal onderaan herstel en kies netwerken. Probeer daarna nog eens je netwerk te kiezen met ww.succes
  #3  
Oud 22-01-11, 13:35
Fimu Fimu is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Netwerk herstellen had niet geholpen, maar ineens heb ik vandaag ook weer internet via mijn Wi-Fi-netwerk. Geen idee hoe dat komt (router was nog geeneens gerest), maar iig is het opgelost
  #4  
Oud 14-08-14, 16:17
becris becris is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 10
Standaard ipad pakt Wi-Fi van thuis niet meer

Is inmiddels gelukt door middel van herstel, bedankt voor de tip
Reageren

Labels
d-link, geen verbinding, netwerkverbinding mislukt, router, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 20:57
Pakt mobiel internet inplaats van Wi-Fi *Tineke Wi-Fi 11 21-02-10 19:41
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
Plotseling geen Wi-Fi meer Thuis mahket Archief 2 27-05-08 00:33
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.