Volume ipad blijft oplopen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad is gevallen en nu blijft de volumeknop vasthangen op harder gaan. De volumeknop klikt nog wel als je op zachter drukt, maar staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume ipad blijft oplopen
Mijn ipad is gevallen en nu blijft de volumeknop vasthangen op harder gaan. De volumeknop klikt nog wel als je op zachter drukt, maar staat permanent vast op harder. Het is dus echt een probleem van de volumeknop.
Dit heeft voor mijn ipad als gevolg dat er de hele tijd een symbool midden op mijn scherm staat dat het volume maximaal is. En dat ik het geluid niet zachtjes kan zetten, alleen uit of maximaal. Heeft iemand een tip om deze problemen op te lossen zonder de knop te laten maken? Heel erg bedankt, Eef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is echt wel duidelijk.
Zolang het mechanische van die knop een verbinding blijft maken is daar niet veel aan te doen. Eventueel is er met een jailbreak + tweak een mogelijkheid om de functionaliteit van die knoppen uit te schakelen. De beste optie is nog altijd om het toestel te laten herstellen. |
Labels |
ipad 2, vasthangen, volumeknop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data blijft oplopen zonder gebruik??? | jorisposma | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-03-11 16:52 |
Video: Volume/doorspoel regelaar blijft zichtbaar | Myra3ssen | Muziek, foto & video | 0 | 14-12-10 15:20 |
Volume/Belsignaal blijft in beeldscherm staan | pebbie | iPhone algemeen | 3 | 15-10-10 18:38 |
Volume blijft zichtbaar in beeld | alachbaklava | iPhone algemeen | 1 | 10-08-10 11:55 |
iPhone Volume icoon blijft in beeld | hanzana | iPhone algemeen | 5 | 09-09-08 18:54 |
|
|