Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn IPhone aansluit op mijn laptop herkent itunes hem wel maar ik kan er helemaal geen muziek meer op zetten of video's. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone
Hallo,
Als ik mijn IPhone aansluit op mijn laptop herkent itunes hem wel maar ik kan er helemaal geen muziek meer op zetten of video's. Als ik er een liedje heen sleep krijg ik een rood icoontje. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik bij mij kan ik geen video's meer in iTunes syncen..
Bij de update naar iOS 5 werkte alles behalve de video's.. Ze staan wel in de map video op de pc alleen in iTunes staat er niets meer.. Ik heb alle vinkjes nagekeken en ze staan allemaal aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfgemaakte filmpjes met bv je iphone en noem maar op kan je overzetten met de app photosync |
|
|||
|
|||
Misschien wel dom van mij, maar waarop moet die acplayer of movieplayer worden geinstalleerd want ik krijg ook geen filmpjes over naar Iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer | Thermometer | Muziek, foto & video | 8 | 15-10-11 20:07 |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
iPhone speelt met kabel geen video meer naar tv | scem | Muziek, foto & video | 0 | 07-12-10 12:41 |
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? | mikehoofddorp | iTunes | 0 | 12-06-10 20:41 |
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone | dnootenboom | Archief | 16 | 19-11-09 14:30 |
|
|