//

Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone

Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn IPhone aansluit op mijn laptop herkent itunes hem wel maar ik kan er helemaal geen muziek meer op zetten of video's. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 23:39
Laurens12's schermafbeelding
Laurens12 Laurens12 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 25
Standaard Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone

Hallo,

Als ik mijn IPhone aansluit op mijn laptop herkent itunes hem wel maar ik kan er helemaal geen muziek meer op zetten of video's. Als ik er een liedje heen sleep krijg ik een rood icoontje. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 15:08
ReneMin's schermafbeelding
ReneMin ReneMin is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 48
Standaard

Ik bij mij kan ik geen video's meer in iTunes syncen..
Bij de update naar iOS 5 werkte alles behalve de video's.. Ze staan wel in de map video op de pc alleen in iTunes staat er niets meer.. Ik heb alle vinkjes nagekeken en ze staan allemaal aan.
  #3  
Oud 06-11-11, 15:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renelma Bekijk bericht
Ik bij mij kan ik geen video's meer in iTunes syncen..
Bij de update naar iOS 5 werkte alles behalve de video's.. Ze staan wel in de map video op de pc alleen in iTunes staat er niets meer.. Ik heb alle vinkjes nagekeken en ze staan allemaal aan.
Wil je een betere oplossing? Zijn die films in bv avi-mkv/dvix-mp4 bestanden gebruik dan gewoon av player of movieplayer ofzo, binnen de 3-5min staat je film op je iphone .

Zelfgemaakte filmpjes met bv je iphone en noem maar op kan je overzetten met de app photosync
  #4  
Oud 12-03-12, 18:46
jozo jozo is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Misschien wel dom van mij, maar waarop moet die acplayer of movieplayer worden geinstalleerd want ik krijg ook geen filmpjes over naar Iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer Thermometer Muziek, foto & video 8 15-10-11 20:07
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen Arend01 iTunes 0 29-07-11 15:44
iPhone speelt met kabel geen video meer naar tv scem Muziek, foto & video 0 07-12-10 12:41
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? mikehoofddorp iTunes 0 12-06-10 20:41
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone dnootenboom Archief 16 19-11-09 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.