Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer
Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan? Ik heb het idee dat dit de oorzaak is, dat mijn muziek niet meegesynct is naar 5.0.
Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten), in plaats van het handmatig te slepen (vind ik handiger, omdat er dan geen dubbele data op mijn harde schijf komt). Heeft iemand misschien tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik doe muziek beheren ook handmatig en bij mij wordt de content ook gewist bij een herstel of update...
Ik heb ermee leren leven. |
|
|||
|
|||
Bij mij was ook alle muziek weg, maar na het synchroniseren stond het er weer op
|
|
|||
|
|||
bij mij doet niet alle muziek het meer! Sommige doen het wel, andere niet. Voor update ios 5 altijd goed gewerkt!
Heeft hier iemand een oplossing voor?? bvbd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij was alles weg maar naar een tweede keer aankopelen aan de pc is alles weer terug
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat ook "handmatig muziek en video's beheren" aangevinkt, maar mijn muziek is wel (automatisch) teruggezet. Zie alleen dat de afbeeldingen van de CD hoesjes verdwenen zijn. Hebben meer mensen daar last van?
|
|
|||
|
|||
Bij mij was ook alle muziek weg na de update, ook het terugzetten van de backup had geen effect.
Nu maar weer zelf alle muziek terugzetten, is even werk maar ach uiteindelijk komt het allemaal wel goed. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb oplossing in deze posts kunnen lezen. Reageer dus aub als je een oplossing hebt!!! Ik baal als een verhitte stekker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
Na update naar 4.1 geen sync meer | BHoeneveld | iTunes | 1 | 28-09-10 21:58 |
Geen mail meer na update naar 2.0.2. | vinniemaster | Archief | 1 | 28-08-08 21:42 |
na update naar 2.0 geen GPRS meer | dendoor | iPhone algemeen | 3 | 23-07-08 00:58 |
|
|