Na update naar 4.1 geen sync meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update geen sync meer van Iphone naar Outlook: items die ik zelf in Iphone zet komen niet, na sync, in Outlook. nb: In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update naar 4.1 geen sync meer
Na de update geen sync meer van Iphone naar Outlook: items die ik zelf in Iphone zet komen niet, na sync, in Outlook. nb: In Iphone hebben de items van beide Agenda's een andere kleur: dat is wel handig. maar het niet meer synchroniseren naar Outlook niet.. ( van Outlook naar Iphone werkt nog wel.....). Wie weet raad > B.Hoeneveld@Chello.nl
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas geen oplossing, maar zelfde probleem. Na update naar 4.1 werken de volgende synchronisaties niet meer:
= Pocket Informant (agendaprogramma) naar Google Agenda = als ik de Itouch aansluit op de pc verschijnt deze wel in iTunes, maar in bijna alle tabbladen zijn alle opties grijs. In het tabblad "Apps" - vroeger: "Programma's - is de weergave van mij n Ipod met alle schermen grijs gemaakt zodat ik geen icoontjes kan slepen. En de lijst met programma's is ook grijs. Alleen onderin staan 5 programma's die bestanden (bijv. pdf-bestanden) naar de Itouch kunnen schrijven, en die doen het wel! Joey |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update naar 3.0 heb ik geen installer meer | boxke007 | Archief | 1 | 03-08-09 23:44 |
Geen mail meer na update naar 2.0.2. | vinniemaster | Archief | 1 | 28-08-08 21:42 |
help! geen safari/mail verbinding meer na update naar FW 2.0 | vansantvoort | iPhone algemeen | 2 | 30-07-08 22:09 |
na update naar 2.0 geen GPRS meer | dendoor | iPhone algemeen | 3 | 23-07-08 00:58 |
|
|