Muziek kwijt na het installeren van ios5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn i phone geupdate naar ios5 en nu ben ik al mijn muziek kwijt. Het icoontje ipod is vervangen door een icoontje muziek. In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek kwijt na het installeren van ios5
Gisteren mijn i phone geupdate naar ios5 en nu ben ik al mijn muziek kwijt.
Het icoontje ipod is vervangen door een icoontje muziek. In mijn bibliotheek is ook niets meer te vinden van mijn muziek. Alleen hele wazige nummers die ik nooit gedownload heb. Gisteren ook een i pad2 aan het geheel gekoppeld en daar staat welgeteld maar 1 nummer op die ik ooit eens heb gedownload en dit nummer staat dan weer niet in mijn bibliotheek en i phone Wie oh wie kan mij helpen om mijn muziek weer terug te krijgen. (net deze week een album van 12 euro gekocht ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij staat die map bij muziek op mijne laptop op de c-schijf (maar kan bij iedereen anders zijn). Ga dus daar eens naartoe, normaal gezien moeten je songs daar staan. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, maar hier kan ik ook niets meer terug vinden.
Ik heb regelmatig nog gesynct, zelfs nog voor het installeren van ios5. Wat vreemd is, is dat er 2 songs van mijn lijst wel op staan, maar de rest niet te vinden is. |
|
|||
|
|||
Niet op externe harde schijf gezet (hetgeen ik altijd iedereen aanraad).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update IOS5 contacten kwijt | arjan7581 | iPhone algemeen | 9 | 01-10-12 22:21 |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Na update ios5 mijn ringtone kwijt | cyberchick | Ringtones en Wallpapers | 3 | 01-11-11 12:07 |
Contacten kwijt na update ios5 | Bullitt | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 10:25 |
Vastlopen bij het installeren van five icon dock | Jane_1983 | Archief | 3 | 12-10-09 20:23 |
|
|