Na update ios5 mijn ringtone kwijt discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar ios5 ben ik mijn gekochte ringtone kwijt. Hij staat nog wel in iTunes, maar ik kan hem in mijn phone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update ios5 mijn ringtone kwijt
Na de update naar ios5 ben ik mijn gekochte ringtone kwijt. Hij staat nog wel in iTunes, maar ik kan hem in mijn phone niet meer selecteren.
Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.iphoned.nl/eigen-ringtone...e-iphone/3018/ |
|
|||
|
|||
Volgens mij werkt dit niet meer.
Of doe ik iets fout? |
|
|||
|
|||
Na het herstellen van mijn iphone (en terugzetten reservekopie) is ook de ringtone weer tevoorschijn gekomen!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update IOS5 contacten kwijt | arjan7581 | iPhone algemeen | 9 | 01-10-12 22:21 |
Contacten kwijt na update ios5 | Bullitt | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 10:25 |
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt | 3GSMGroup | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 16:54 |
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update | loco45 | iTunes | 0 | 26-12-10 09:08 |
Gaan mijn gegevens kwijt na update 3.0 | Alicos | Archief | 1 | 01-07-09 15:36 |
|
|