probleem met achtergrond discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien kan iemand helpen met mij probleem. ik heb een probleem met me ipod touch 4g ik heb hem gejailbreakt en heb pas een achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met achtergrond
misschien kan iemand helpen met mij probleem.
ik heb een probleem met me ipod touch 4g ik heb hem gejailbreakt en heb pas een achtergrond via winterboard. nu is het probleem dat ik nog me oude achtergrond heb staan in me gewone ipod instellingen. maar zodra ik een map met apps open verschijnt de oude achtergrond . en zodra ik weer terug ga heb ik gewoon weer me nieuwe dit is mijn nieuwe achtergrond: Afbeelding 013.jpg en dit is mijn achtergrond als ik een map open: Afbeelding 012.jpg dus mijn oude achtergrond komt te voorschijn en me nieuwe verdwijnt weet iemand hoe ik dit kan oplossen en of dat kan. zodat ik als ik gewoon een map open dat mijn nieuwe achtergrond blijft staan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens met iphonebrowser of iFile of iets dergelijks in /System/Library/CoreServices/Springboard.app
Zoek daar het bestand FolderSwitcherBG.png en FolderSwitcherBG@2x.png op. Zijn deze allebei het oude plaatje of geven deze een nieuwe aan?
|
|||
|
|||
Citaat:
het is een of ander vaag patroon wat ik nog nooit heb gezien: FolderSwitcherBG.png |
|
||||
|
||||
Dat plaatje is bij mij de achtergrond van mijn folders. Volgens mij is dat ook het standaard png-tje.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee precies, dat zag ik dus ook al..... stom...
Waarom doe je trouwens een achtergrond via winterboard? Dat kun je toch veel makkelijker doen via settings.app?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik niet, als je de afbeelding opslaat dan kun je deze toch gewoon via settings.app instellen als wallpaper??
Als je dat doet, heb je dan hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(bedoel je afbeelding van folderswitcher of van winterboard) dat van winterboard kan volgens mij niet en dat andere weet ik niet |
|
||||
|
||||
Via iFile kun je de afbeelding sowieso in je camerarol opslaan.
Onderaan in iFile staat een Folder icon met een pijl naar beneden erin, tik daarop en je slaat hem op. Vervolgens kun je hem in settings instellen en het thema uninstallen. |
|
|||
|
|||
welke map staat die ''icon'' kan hem niet vinden
|
|
||||
|
||||
Deze dus, derde icon van links, mapje met pijltje
Je gaat dus naar private/var/stash/themes/jouw thema, daar zoek je de juiste png op, opent hem en drukt op dat icoontje... |
|
|||
|
|||
Ik heb samen met mijn dochter het probleem dat wij de achtergrond niet kunnen veranderen. Dit nadat wij een complete upgrade gedaan hebben die door Cydia werd aangeboden. Dat was een grote update van bijna alles wat met cydia te maken heeft.
Voor mij is het niet zo,n heel groot probleem,maar mijn dochter kan haar vriendje nu niet meer als achtergrond instellen. je snapt wel dat ik daar doorlopend voor op mijn ballen krijg. |
|
|||
|
|||
stuur een mail naar jezelf met foto als bestandje, klaar is kees.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Achtergrond Probleem! | maxmuziek | Jailbreak | 0 | 13-07-11 21:34 |
achtergrond met klok | Ruudasd | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-02-11 14:25 |
Problemen met achtergrond (winterboard) | Tr1bal | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-09 14:49 |
|
|