Foto albums - hoe werkt het discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben redelijk nieuw hier op het forum en we hebben sinds kort een iPhone. Nu heb ik wat foto's gemaakt, maar voor mij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto albums - hoe werkt het
Hallo, ben redelijk nieuw hier op het forum en we hebben sinds kort een iPhone. Nu heb ik wat foto's gemaakt, maar voor mij is het onduidelijk hoe e.e.a. werkt. Is er misschien een korte handleiding hoe foto's worden opgeslagen en hoe je dit kan bewerken.
Heb inmiddels de volgende albums : - filmrol (67) - fotostream (34) - fotostrea (nogmaals) (12) - fotobibliotheek (66) - eigen map (van laptop) (66) Hoop dat er ergens een simpele uitleg is. Mvg Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's in aparte albums indelen | brent | Muziek, foto & video | 6 | 16-06-11 11:22 |
OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?! | Dokkit | iTunes | 6 | 12-11-10 22:22 |
Foto: Foto's verdelen in Albums | Mittt | Muziek, foto & video | 10 | 23-10-09 12:27 |
Hoe werkt het eigenlijk | bob-art | iPhone algemeen | 4 | 21-12-07 18:22 |
Foto's en albums draaien niet ... . | Roue | Muziek, foto & video | 0 | 15-11-07 05:28 |
|
|