muziek weg discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb gemerkt dat mijn MP3`s compleet verwijderd is uit 4s.zo`n 200 stuks. hoe is dat mogelijk?? heeft iemand dit meegemaakt?weet mischien de oorzaak?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek weg
Hallo ik heb gemerkt dat mijn MP3`s compleet verwijderd is uit 4s.zo`n 200 stuks.
hoe is dat mogelijk?? heeft iemand dit meegemaakt?weet mischien de oorzaak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
MIsschien kan het komen doordat je naar de update van 5.0.1 ging? Dat hebben meer mensen meegemaakt dat ze na de update alles kwijt zijn.
Als je je muziek terug wilt, kan je het via dit proberen. Backup terugzetten op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet wordt muziek niet in de backup gezet (maar gesynchroniseerd).
Het artikel uit de link in dat artikel lijkt dat te bevestigen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Voorbeeldje; op mijn c-schijf bij muziek moet iedereen normaal gezien itunes map(pen) hebben, in één van deze staat je muziek die in je itunes bibliotheek zat. (of tenzij de muziek nog in itunes zelf staat kan je deze meende ik wel terug op de iphone zetten. Ik zet mijn apps, muziek, filmpjes en foto's ook altijd op een externe harde schijf, safety for evrything . |
|
||||
|
||||
Na een update / herstel ben ik ook altijd m'n muziek kwijt (ik doe het altijd in dfu, weet niet of dat er nog wat mee te maken heeft) Moet ik ook alles weer opnieuw synchroniseren. Heb ermee leren leven
|
|
||||
|
||||
Dfu mode is herstellen Maar in veilige modus Dus dan is het normaal dat al je muziek weg is Na update normal niet
|
|
||||
|
||||
Zoiets dacht ik dus idd al...
|
|
|||
|
|||
weet niet wat ik doe,maar 3dagen geleden ruim 100mp3 ingezet en gisteren weer weg.
Laatst gewijzigd door termeli; 11-12-11 om 16:11. Reden: zeeeeeeer slechte nederlands |
|
||||
|
||||
Ik weet ook niet wat jij deed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek weg na synchronisatie :S | dekster | iTunes | 2 | 16-09-10 00:25 |
muziek weg na update 9.2 | criminal075 | iTunes | 1 | 23-06-10 13:23 |
Navigeerbalk muziek weg | 3GSenohpI | Archief | 3 | 05-04-10 15:02 |
Muziek: Muziek weg! :eek: | danieldereus | Muziek, foto & video | 10 | 31-08-08 22:22 |
Muziek: Muziek Weg! | HDS | Muziek, foto & video | 9 | 15-07-08 00:55 |
|
|