Podcast stopt met spelen zodra ik uit de ipod app ga discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vervelend probleem : Telkens wanneer ik luister naar een podcast en zodra ik m'n ipod app sluit (via homebutton) om mijn (bv) mijn mails te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Podcast stopt met spelen zodra ik uit de ipod app ga
Vervelend probleem :
Telkens wanneer ik luister naar een podcast en zodra ik m'n ipod app sluit (via homebutton) om mijn (bv) mijn mails te bekijken, stopt de muziek met spelen. Als ik dan dubbel op de home button klik om dan handmatig de ipod app terug in te schakelen start hij terug met het afspelen van de podcast. Zowel het geval bij gebruik van headphones als gebruik makend van de interne speakers van de iPhone. Met gewone nummers is dit niet het geval. Iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen? iPhone 4 iOS : 5.0.1 (geen jailbreak)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk | Akkelien07 | iPhone algemeen | 0 | 20-09-11 20:21 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
Muziek: Ipod op 3G stopt en speelt uit zichzelf | aerospace | Muziek, foto & video | 3 | 22-04-09 20:08 |
App om op pc met de iPhone te spelen? | Yzord | iPhone Apps | 2 | 21-01-09 09:48 |
ipod stopt bij gebruiken andere app. | pontifex | iPhone Apps | 1 | 14-10-07 16:36 |
|
|