iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds 3 dagen doet de backspace en return knop op mijn iPhone 3GS erg vreemd. Als ik een sms typ en een fout ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk
Beste forumleden,
Sinds 3 dagen doet de backspace en return knop op mijn iPhone 3GS erg vreemd. Als ik een sms typ en een fout wil verbeteren en dus op backspace druk, dan valt het sms programma uit. Als ik daarna opnieuw wil smsen dan heeft hij niets opgeslagen van de sms die ik had getypt en moet ik helemaal opnieuw beginnen. Dit vertoont hij ook als ik in safari een zoekopdracht bij Google intyp en die weer wil wijzigen (en dus op backspace moet drukken). Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
iphone blijft uit/weg vallen ?? | beek87 | iPhone algemeen | 2 | 31-12-10 22:36 |
Rare vlekjes Iphone en apps vallen uit | nahsiekia | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 12:01 |
Iphone 3GS in water laten vallen | shikoro | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 13:52 |
Windows: iTunes crashed zodra ik op Film druk | Amp. | iTunes | 0 | 27-07-08 14:45 |
|
|