iPhone verloren, te traceren terwijl hij uit staat? geen traceer apps geïnstalleerd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben gisteravond mijn iPhone verloren. Helaas is hij nog steeds niet terecht. Mijn iphone is uitgeschakeld. Zou ik hem alsnog kunnen traceren op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verloren, te traceren terwijl hij uit staat? geen traceer apps geïnstalleerd.
Hallo,
Ik ben gisteravond mijn iPhone verloren. Helaas is hij nog steeds niet terecht. Mijn iphone is uitgeschakeld. Zou ik hem alsnog kunnen traceren op een of andere manier? Ik heb mijn abonnement al geblokkeerd. Ik heb geen apps waarmee je hem zou kunnen traceren. Het is een iPhone uit amerika, jailbreak. Ook geen nieuwste software op iPhone. Ik hoop dat het op een of andere manier kan!! HEEL graag reacties. Groetjes, Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als hij uit staat is er geen enkele connectiviteit, dus ook geen traceermogelijkheid...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid | w.d | iPhone Apps | 157 | 08-07-12 13:21 |
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix | Bahemath | iTunes | 13 | 06-07-11 13:01 |
iPhone 3G laadt niet TENZIJ hij uit staat | sjoerd24 | iPhone algemeen | 0 | 29-06-11 18:59 |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat | andywegge | Wi-Fi | 3 | 28-09-09 23:04 |
|
|