//

Iphone valt opeens uit...

Iphone valt opeens uit... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik laad mijn iphone op, koppel die los, en plots valt die uit na onbepaalde tijd, soms na 1 uur, soms na 4 uur. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-11, 14:12
bakkerijraes bakkerijraes is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone valt opeens uit...

Ik laad mijn iphone op, koppel die los, en plots valt die uit na onbepaalde tijd, soms na 1 uur, soms na 4 uur. De batterij is dan nog zeker goed opgeladen, soms 70%, soms 33%. Het enige dat ik dan kan doen is hem terug in de oplader steken. Na 5 minuten start hij dan terug op en kan ik hem terug gebruiken, ik hoef zelfs mijn pincode niet in te toetsen. Ik heb hem gisteren een reservecopie genomen en dan eens een herstelprocedure laten maken. Nadat alles teruggezet is en de iphone terug van de oplader is, valt hij nog steeds uit (het laatste wat ik gezien heb is dat de batterij nog 64% capaciteit had). Heb hem dan weer in de oplader gestoken en na 5 minuten gaat hij terug aan, maar dan staat de batterij op 12%, en na 1 minuut staat hij al op 64% Weet iemand raad voor mij...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
Iphone 3g valt uit. Vanz iPhone algemeen 1 06-09-09 23:58
iPhone valt uit -jappo- Archief 5 25-05-09 20:09
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken staafken iPhone algemeen 10 28-01-09 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.