iTunes crashed zodra ik op Film druk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb volgens mij een corrupt bestand in de Film-sectie van iTunes, want zodra ik op 'Film' klik krijg ik een foutmelding van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes crashed zodra ik op Film druk
Hoi hoi,
Ik heb volgens mij een corrupt bestand in de Film-sectie van iTunes, want zodra ik op 'Film' klik krijg ik een foutmelding van Windows en sluit iTunes af. Ik kan dus ook niet het opschonen of iets dergelijks.. Weet iemand hoe ik de film-bibliotheek kan verwijderen? Ik heb net heel veel tijd gestoken in een mooie muziek lijst voor op vakantie, en dat wil ik niet kwijtraken **of hoe krijg ik een film op de iphone zonder de filmtab te hoeven gebruiken (A) dan kan het probleem wel eventjes wachten *** Laat maar, al gelukt, gewoon bij muziek bibliotheek gedropt en toen bij iPhone tabs hem aangevinkt Laatst gewijzigd door Amp.; 27-07-08 om 22:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen | laurensvos | iTunes | 4 | 15-10-11 11:48 |
Windows: film synchronyseren met itunes | nofrano | iTunes | 1 | 08-10-10 20:51 |
Film huren in Itunes store | baltar | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:14 |
FW3.0: na installatie SBsettings crashed mobile iTunes | MP3-junky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-06-09 18:05 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
|
|