Geen geluid bij opgenomen video discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een filmpje opneem zit er bij het afspelen geen geluid. Het vreemde is dat er bij eerdere opgenomen filmpjes ook geen geluid meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij opgenomen video
Als ik een filmpje opneem zit er bij het afspelen geen geluid.
Het vreemde is dat er bij eerdere opgenomen filmpjes ook geen geluid meer zit maar er wel bij zat!! Bellen doet get. Gewoon geluid via speaker ook. Memorecorder doet het ook. Ik houd m'n vinger niet op de microfoon tijdens het opnemen en heb ook al het microfoongaatje schoon gemaakt met een speld., Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgenomen video's bekijken op ustream | Pvdw64 | iPad algemeen | 0 | 17-12-11 01:16 |
iPhone 4s: geen geluid bij video opnames en gesprekken op speakermode | flexib0y | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-11 19:45 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes op de PC | maikel_cc | Muziek, foto & video | 0 | 30-03-11 14:07 |
Video: Geen Geluid bij een video | jeroen82 | Muziek, foto & video | 1 | 07-07-09 19:50 |
|
|