muziek via bluetooth discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij vertellen waarom op een geven moment mijn muziek van de iphone 4 3g niet meer werk via de bluetooth van mijn auto. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek via bluetooth
Wie kan mij vertellen waarom op een geven moment mijn muziek van de iphone 4 3g niet meer werk via de bluetooth van mijn auto.
Voor 2 dagen geleden werkte het nog prima en nu ziet hij hem niet meer. Mijn telefoon doet het wel. Alvast bedankt. Jan Zwijnenberg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tis zo'n vaste toestel bij u in je wagen?
Mss eens resetten als dat gaat? Ik heb zo'n aparta carkit, als ik geen verbiding krijg moetk eens op de zonneklep tikken zodat deze zo de connectie kan krijgen, ook iets raars (komt omdat het via sensor werkt als de deur open en toegaat). Toen ik van iPhone vernadert was werkte de carkit niet, ik heb deze gerest en het was in orde. In uw geval bij een vaste carkit geen idee van hoe je dat anders zou kunnen oplossen. |
|
|||
|
|||
Muziek via carkit
Hartelijk dank voor Uw reactie en ik heb het inmiddels gevonden,zowel de iphone als zowel de carkit gereset en toen deden ze het weer.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek geluidscontrole via bluetooth? | tjesis | Muziek, foto & video | 0 | 24-10-11 18:41 |
iPhone bluetooth muziek | pimko | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-07-11 19:57 |
bluetooth muziek ontvanger | nicotet | Muziek, foto & video | 0 | 09-06-11 11:11 |
Muziek op headset via bluetooth | dr_dree | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 08-12-09 16:58 |
via bluetooth muziek luisteren | grik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-08-08 22:08 |
|
|