Quicktime conversie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Net even wat topics doorgekeken, maar waar ik eigenlijk mee zit is het volgende. Ik converteer met Quicktime Pro m'n films naar iPhone, gewoon preset, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Quicktime conversie
Net even wat topics doorgekeken, maar waar ik eigenlijk mee zit is het volgende.
Ik converteer met Quicktime Pro m'n films naar iPhone, gewoon preset, settings vallen ook niet te veranderen, lijkt wel. Avi's worden prima naar m4v bestanden geconverteerd, maar tot mijn verbazing zijn die bestanden vaak bijna 2 keer zo groot! Iemand ook deze ervaring? Toch maar beter Handbrake gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik altijd deze converter,
Videora iPhone Converter - Free iPhone Video Converter Convert perfect en deot zijn werk.
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij Videora net zoiets als Handbrake. |
|
||||
|
||||
Je kunt toch ook gewoon met Itunes videos converteren voor de iphone? Iedergeval het lukt mij wel, alleen krijg er geen geluid bij, zal wel aan mij liggen Probeer eens een video te importeren in iTunes en daarna de optie "converteren voor ipod/iphone". Moet lukken en is ook uitstekend beeld!
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu bezig om wat spul van Jiskefet te converteren met MpegStreamclip (voor Mac). Met Quicktime werd een avi van 680 MB naar 1,3 GB geconverteerd. Eens kijken wat MpegStreamclip ervan maakt. Op zich een geweldig goede converter.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De rest van de conversiemethoden geven hetzelfde resultaat als Quicktime Pro, dus veel te grote bestanden. Laatst gewijzigd door MacRub; 17-04-08 om 00:42. |
|
||||
|
||||
Hmm, iTunes vormt bij mij een filmpje van 600mb naar een goede 310mb voor de iPhone. Ik hoop even van je te horen of het lukt via iTunes. Ikzelf krijg wel eens geen geluid bij het filmpje als ik hem omvorm met iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Quicktime | CirroX | Muziek, foto & video | 1 | 26-01-11 23:29 |
Quicktime in Wmv | scheersje | iPhone algemeen | 1 | 26-12-08 01:00 |
Video: rare verhoudingen na conversie | numbro2 | Muziek, foto & video | 1 | 29-01-08 19:20 |
iTunes 7.5 conversie naar iphone/ipod | bwbboot | Archief | 8 | 28-11-07 15:58 |
|
|